frallorna

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

Mys, nojs & halsband! ;)

Av Lena - 4 februari 2011 14:15

  

Började morgonen med mys inne, ute var det värsta snöoväder!  

Sedan vaknade stordoggarna, då blev det nojs-mojs..  

                                             ..& bus kul    

& sent om sider kom så posten, med *mina* finaste halsband!!!!     

Vackraste pärlor, hjäääälp så jag älskar dom båda!  

 

Har köpt dom från Bloggaren *Snosse* !!!

-Som tillverkar smycken som är helt underbart vackra!!!  

 

Ledig fredag, & inte fått ändan ur vagnen ännu!  

 

Kollat slalom, Sverige ledde efter första åket, spännande värre, men hon åkte ur i andra  ! typiskt...

Skidskytte väntar!  lixom en promenad med Petrus & Märta!

 

Tog en med bara Malte för en liten stund sedan, han är mycket speciell!! går fot så fint intill mej, har inget koppel på honom, kommer det en annan hund eller mäniska, skulle det inte falla honom in att springa fram! så förvånande!?

Märta & Petrus dom var & är helt lyckliga när dom såg/ser någon ute, vill helst slita sej & springa fram & pussas!

Men inte Malte!  han tittar bara med stora ögon

-fantastiskt! så länge det varar  ...

 

                                              Kram kram!    

 
 
Ingen bild

Geddfish

4 februari 2011 15:16

Så fina foton, bara! Fina hundar, fina halsband, sagolikt!
Kram!

Lena

4 februari 2011 16:44

Tack! :) & kram på dej! :)♥

 
Kaisa

Kaisa

4 februari 2011 15:28

Hej Lena!

Jättefina smycken, jag skall också senare beställa något av Snosse.
Gillar de gröna färgerna....

Mys fredag på dig, juvelerna och mannen!

Kram / Kaisa ♥

http://blogg.expressen.se/fimpanu

Lena

4 februari 2011 16:43

Ja jag gillar åxå grönt & dom jordiga färgerna, blir fler kan jag lova ;)
tack! & du får mysa med finaste brossan minsann! :) ♥

 
Ingen bild

BigM

4 februari 2011 15:41

Jag satt oxå klistrad framför tv´n när Maria åkte..det var nära ;) Så fina halsband hon gör!! Ha en skön helg! KraMen

Lena

4 februari 2011 16:42

Ja visst va de spännande värre he he ;)
Mmmm älskar mina halsband! ;) men allt är lika vackert som hon gör! :)
Kram på dej!♥

 
Ingen bild

Snuttemamman

4 februari 2011 16:01

Hej!
Fina bilder :)

Lena

4 februari 2011 16:40

Tack! :)
Kram kram!♥

 
Ingen bild

optimist

4 februari 2011 16:59

Ja, visst är hon duktig Snosse, jag beundrar henne att hon kan göra något så fint. Mina änglar, som hon har gjort, är också så vackra. Fina bilder av dina älsklingar. Tänk så duktig Malte är att gå fot, fast han är så liten. Kram.

Lena

4 februari 2011 17:48

Ja verkligen! :) så vackra så!! :)
Malte stumpen är på något vis självlärd på många saker här hemma! vid maten tex, dock inte så jätte bra på att säga till när han är nödig! fniss... men det är smällar man får ta! ;)
Kram kram!♥

 
Ingen bild

Jane

4 februari 2011 17:22

Hej hej!!

Nej jag är inte förvånad över Malte för han har ju världens bästa matte och husse ;) Ni är dem mest underbara djurmänniskor jag vet om :) Ser denna kärlek och det känns så härligt. Jag älskar djur lika mycket som er :) Och alla ljuvliga bilder du bjuder på!!

Här har allt gått ganska bra med flytten med lite tråkigheter men jag ser ändå möjlighetern och gör det bästa :) Jag har alltid en B-plan :)

Snart snart är allt över :) Ha en jättefin och mysig helg, kramisar i massor fina vän :)

Lena

4 februari 2011 17:45

Ååå vilka fina ord du ger mej!♥ det värmer :)
Ojdå! men bra att dom inte får skymma solen!! ;)
Jobba på med flytt & upp packningen! hi hi :)
Kram kram!♥

 
Snosse

Snosse

4 februari 2011 17:51

Tack, Lena! Jag är så glad är du blev nöjd med halsbanden! :) Wow alltså, du tar så fina foton!!! Tänk om jag kunde ta så där fina bilder på smyckena jag gör. :) Stor kram!!!

http://blogg.expressen.se/snossefilosoferar

Lena

4 februari 2011 22:12

Ha ha.. ;) spelar ingen roll hur korten ser ut, man blir med all säkerhet nöjd med det man beställer från dej! :)
Jag är såååå nöjd!!!! :) himmel & pankaka så glad jag är i dom!
Fast.... tyvärr upptäkte jag att min hals har alldelens för mycket *gungfly* för att prydas av halsbandet som sitter åt ;) ha ha ha ha... ;)
Kram kram!♥

 
Snosse

Snosse

5 februari 2011 18:04

Jag skulle kanske kunna förlänga halsbandet lite. Om du vill? Och ifall jag har pärlor kvar. Kram!

http://blogg.expressen.se/snossefilosoferar

Lena

6 februari 2011 19:47

Nej inte alls!!! dom är helt perfekta båda 2!!! :)
Men tack för att du frågade! ;)
Kram kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards