frallorna

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Lena - 21 januari 2011 22:28

  

              Bus kul hos mormor & morfar!    

  

Gubbens kvällmat, Oxfile med potatiskaka & rödvins sås!

-gillades!! 

-jag åt åxå, men inte av köttet   

 

Till det ett uber gott Amarone rödvin  

 

Fikade vid mina föräldrar, sedan beställde jag glasögon & lincer, skulle egentligen varit gjort för flera år sedan!  bra kvalite på månads lincer kan jag lova!  

 

                               Kram & mysig kväll!!  

Av Lena - 21 januari 2011 11:41

  

Detta är Märtas stol! kom inte här  trängs!    

                         Morgon kärleks mojs  

 

Gubben sover en stund efter nattskiftet, sedan in till staden, jag ska kolla synen för nya glasögon, kanske en fika hos mina föräldrar.

Sedan fixa lite gott inför kvällen, blir Oxfile till gubben har jag bestämt! det är han mer än värld  

Till det ska vi öppna en flaska Amarone, hoppsan sa!  

 

Men före hela alltet, tänkte jag hinna med en promenad åxå, solen lyser -10 

 

Köpte brodd till mej igår! otroligt skönt!

 

                              Kram & fin fredag! ses!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards