frallorna

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

Hallå!!

Av Lena - 20 januari 2011 18:57

  

Åååååå vad mitt hjärta tog ett extra glädjeskutt idag!!  

 

På väg hem från jobbet, hade stannat till på Zoobutiken & handlat Petrus mat & en lek And  

Står vid ett stort blinkljus i staden, när jag ser Maltes bror Hero med sin matte!!

Hjärtat rusade! gjorde en fuling, böt fil & körde som en biltjuv runt kvarteret, till där dom stog & snabb kissade!!  

 

Hjääälp säger jag bara så innerligt söt han var!!!  

Blev dränkt av hans goda pussar såklart  

 

Alltså! -bröder, men till det yttre totalt!! olika... inte någon liknelse med varandra, Hero var en helt annan modell än Malte!  

Mycket mycket kortare än Malte i kroppen! doftar "Champion" av den killen!  

 

Ååå så varm i hjärtat jag blev av minuterna med Hero!! som åxå hade samma underbara sätt som Malte!  

 

Väl hemma, tog jag Märta & Petrus med på en timmes promenad, kameran med förståss...

Himlen var otroligt vacker, helt orange, när solen var på väg ner... gick mot åkrarna & skaren, & dom fick vara lösa, fram med kameran, då var batteriet stendött!  suck...

 

På hemvägen var himlen helt rosa & turkos! vilka bilder det hade kunnat bli...  

 

Fick bli plåtning med roligaste Anden istället!

Alltså! lika kul som barn tycker det är att få leksaker, tycker åxå vovvarna att det är!!  

 

Jobbat klart för veckan, tv väntar, & sömn...

 

                                        kram kram!!  

 

 

 
 
Ingen bild

Kerstin.

20 januari 2011 21:14

Ja nu fick Farmor se Hero, första gången sen dom kom från uppfödaren, ja tänk så olika dom kan bli fast med samma föräldrar, skulle hemskt gärna se dom ihop!!!! skall dit på salongen i morron, har ej sett honom på en vecka, och det har nog hänt en hel del sen sist.Nu ut å kissa sen sängen å godnatt...kram Kerstin.

Lena

20 januari 2011 21:32

Ja få se när vi kan få till den träffen! ;) & gösses så mycket mindre Hero var!? ;) både du & Maria kommer nog bli lika förvånade som jag blev idag! över att dom är så olika i kroppen, dock inte i sättet!♥ som tur är ;)
Kram & sov så gott! ska vi åxå göra strax♥

 
SAILAWAY

SAILAWAY

21 januari 2011 08:24

Trevlig Helg Lena!
Och klappa om alla dina vackra hundar.
I helgen kanske vi ska hälsa pånågra staffar ;)
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

21 januari 2011 11:39

tack! :)
Vet du? jag köpte en flaska av var som du rekomenderade! svindyrt fniss.. en ska smakas ikväll är det tänkt, en sparas till en annan gång ;)
Superkul att träffa Staffar! :) jag är ganska säker på att du faller ;)
Kram & fin helg du åxå!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards