frallorna

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Lena - 4 januari 2011 20:45

  

Elsa fick en alldelens "egen" pysselhörna av sin familj! så fin! den bara fans där när hon vaknade på morgonen!       

                                     "Kusinerna" lekte &... 

                                            ...myste     

..& P & M lekte åxå med varandra i vanlig ordning! 

    

Fika, kakor, tårta & kaffe! mumma     

Pyssel syster, vacker dekor!     

Jag fick åxå massa precenter! här en del!  

Kolla den finaste necesären med massa bra innehåll, av mamma! + badlakan, änglar m.m. super  !  lixom stickade sockor.

Av syster med familj fick jag massa godsaker! olika oliver tex. tänk att alla vet vad jag vill ha! nice nice!    

Nu är det godnatt i stugan för dom 4 fotade!

 

                                Kram kram föridag!    

Av Lena - 4 januari 2011 10:49

  

Inte bara jag som fyller år idag! det gör den här lilla stjärnan åxå!! min Gud dotter & systerdotter ELSA!!!  

Så fort gubben kommer från jobbet åker vi dit på kalas!!!  

Tänk va, att hon föddes på min födelsedag!  

-Fast numer är den hennes såklart!  själv har jag blivit så gammal & grå, så det kan va!    

                                    Söta!  far & son!

 

Tror tametusan att Märta kommit ur sin skendräktighet! för oj oj vad hon lekt med Malte idag!! -kors i taket-!!!  dom har tumlat runt alla 3! & mitt hjärta kokar över av lycka!!!  

 

       Ha en fin dag! så ses vi senare! Kram!   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards