frallorna

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Hallå hallå!!

Av Lena - 2 januari 2011 15:58

  

Åk iväg ni! så myser jag vidare i hund bädden!    

                      Ett tag var det ok för Malte!  

          Födelse present, kläder från Kerstin!    

         Fick värme från pappa ...   

        ...medans Petrus & Märta lekte i snön!!      

           Kaffet urdrucket & hemåt igen!   

-In med er någon gång! sa Malte, som gillade värmen i bilen allra mest! 

 

Skön tur med fika i skogen, medans Petrus, Märta & delvis Malte inspekterade omgivningarna!

Plussgrader blev det idag på middagen! härligt!  

 

                                             Kram kram!     

 
 
Di

Di

2 januari 2011 18:10

Å så mysigt! Kramar

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

3 januari 2011 12:00

Japp! :)
Kram!♥

 
SAILAWAY

SAILAWAY

2 januari 2011 19:44

God kväll!

Mysigt ni ser ut att ha det!
Jag och Mannen ska kolla på engelska staffvalpar framöver.
Neej inte skaffa någon nu, bara titta ;) Mannen har goda vänner som har en erkänd kennel och föder upp såna bla.
Kanske blir en staff då den gamla 12-åringen så småningom inte finns med oss längre.
Innan dess inga fler hundar!
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

3 januari 2011 12:00

Super härlig ras!!
Kolla in på:
www.tinric.com
om du vill se fina Staffar! :)
Finns 2 i vår by, en snäll & en tuff! fniss.. båda pojkar & super trevliga!! :)
Kram!♥

 
Ingen bild

Kerstin.

2 januari 2011 19:59

Härlig dag,äntligen normal temperatur..Mysiga bilder, men sa katten värmen inne är bäst.Hur står det till med Märta,har hon blivit bättre???
Nu skall jag fika se på tv sen sängen.
Kram Kerstin.

Lena

3 januari 2011 11:54

Ja det tycker åxå Märta! ;) nja ingen stor förändring...
Kram & fin dag! fast kallare än igår ;)♥

 
kicksson

kicksson

2 januari 2011 22:36

Skickar bara några London kramar över Nordsjön.. Natti natti snart. ♥♥♥...P.S. Har sytt lite idag och bl.a använt lite fint tulpantyg!!!!!

http://kicksson.bloggplatsen.se

Lena

3 januari 2011 11:51

Tack dom värmde!! :)
Åååå vad jag bara tänker & tänker, men snart!!..?... ;)
Kram!♥

 
Ingrid

Ingrid

2 januari 2011 23:39

Fin tröja till Malte :-)
Vadär det för storlek?
Ska ju hämta Holly i februari och tänker att jag behöver nåt till henne då...

God fortsättning.
Kram

http://solfrallan.bloggplatsen.se

Lena

3 januari 2011 11:50

Ja dessa stickade tröjor är super!
Petrus hade en brun lika tröja som valp.
& dom båda har/hade st 30 cm!
Men hjäääälp så söt din lilla flicka är! jag bara dog när jag såg korten!! :)♥
Kram!♥

 
kicksson

kicksson

3 januari 2011 01:20

♫♪♫ GRATTIS LENA PÅ FÖDELSEDAGEN ♫♪♫, Have a nice day. Många kramar från oss i London ♥♥♥♥♥♥♥♥

http://kicksson.bloggplatsen.se

Lena

3 januari 2011 11:42

Fniss fniss.. fast jag fyller i morrn ;)
Men jag tackar för dom redan nu! Tack Tack! :)
Kram!♥

 
Ingen bild

Carin

3 januari 2011 10:59

Gott Nytt!

Viklen fin blogg,Mona tipsade mig.
Var ute på en härlig ridtur i går på Eqetan 22 år i år.
Knappen mår oxå bra hos Sofi i Tärnsjö.

Grattis Lena och hälsa till familjen.

KRAM KRAM










Lena

3 januari 2011 11:40

Carin Carin!!!!!! ååååååå va kul att se dina rader!!!
Tänker ofta ofta på er!!!!♥ :)
Tänk att gubben blivit så gammal♥ & äldre lär han bli, med den omvårdnad & kärlek du ger honom, ja även Knappen & Sofie förståss!!♥
Där drog jag en "HÖGVINST" för hästarna!! när jag lät er få fortsätta älska dom♥
Kram kram!!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards