frallorna

Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Juldagens kväll...

Av Lena - 25 december 2010 17:42

  

Jag älskar älskar älskar detta fantastiska mirakel!  

 

Mitt hjärta svämmar över totalt, ifall ni undrar?  

 

Han är sååå mjuk i sitt sätt att vara, visst har han pirya tänder he he... men mest vill han pussas, kramas, mysa & vara nära, & så pratar han! -när han vill något!  

 

Han är totalt ljuvlig! lixom Petrus & Märta!!  

 

-12 &Petrus & jag tog oss en lång promenad på middagen, men attans så kallt åt kinderna det blev efter en stund  Petrus, han gillade läget ändå!  

 

God mat & hemma mys har annars stått på dagens "agenda"

 

Fångarna På Fortet väntar, lixom mera mys!  

 

                       Kram & God Fortsättning!!  

 

 
 
Sara Axelsson

Sara Axelsson

25 december 2010 18:25

VAD UNDERBART MED MALTE

http://www.miatas.se

Lena

25 december 2010 22:43

Jaaaaaa!!! :) :) :)
Kram!♥

 
kicksson

kicksson

25 december 2010 18:48

Åhh vilken liten mysing på bilden... Juldagskramar från ett kallt London. ♥♥♥

http://kicksson.bloggplatsen.se

Lena

25 december 2010 22:43

Jasså! ni har kallt? ;) ja nog är allt bra mycket enklare på sommaren ;) men den ska väl komma snart hoppas jag he he ;)
Kram!♥

 
Ingen bild

Kerstin.

25 december 2010 18:51

Ja visst är dom helt underbara!!!Alla valpar är ju underbara, men det är ju något speciellt med Frallor, pussgurkor är dom i alla fall. Tänk vilken tur vi har nu snöar det igen, men det är då inte så kallt,så vi gick en långpromenad i dag...Skönt...Kram Kerstin.

Lena

25 december 2010 22:41

Ja hjälp vilken sköning! & vet att både Hero & Hasse är lika goa dom åxå :)
Jag & Mats är total såld! :)
Kom nyss in från en kvälls promenad & lek på gården efteråt! i lätt snöfall ;) mildare nu, men på dagen var det kallt åt ansiktet! hua...
Kram!♥

 
skånepågen

skånepågen

25 december 2010 19:01

God fortsättning som sagt.
Ja tänk de små liven så söta de är. Kul att det funkar med de vuxna.

http://aake.bloggagratis.se

Lena

25 december 2010 22:38

Tack!
Ja det går bra! ;) Märta tycker han är både läskig & spännande, men har en gräns, hit men inte längre ;) he he..
Kram!♥

 
Ingen bild

Jane

25 december 2010 20:25

God fortsättnig på julen :) Välkommen Malte och såå söt han är och hoppas ni har det göttigt!!
Själv ska jag bädda ned mig i sängen då jag ålkt på feber och känner mig så hängig.

Ha det fint fint, julkrammar :)

Lena

25 december 2010 22:36

Å hjälp! idag fick jag igång mailen! den är helknäpp & funkar inte! hade 58 olästa medelanden! han se att du skickade din adress, men sedan blev den död... ska leta på det jag fick av dej, -lösen- så jag kan komma in & hälsa på dej igen! :)
Kram!♥

 
Buttons

Buttons

25 december 2010 21:07

Goooosig liten marsipanvalp..............kikar in med jämna mellanrum bara för å se om det finns nya foton.............och det gjorde det............väntar med spänning på nästa bildkavalkad...........god fortsättning........puss på svansarna

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Lena

25 december 2010 22:33

Ja en marsipan gris är vad han är! hi hi..
Just nu leker Petrus & Malte så mattorna flyger! hi hi.. ;)
Kram på er! från vårt snörike ;)!♥

 
Kennel Dark Eye's

Kennel Dark Eye's

25 december 2010 21:44

God fortsättning!
Nya bilder på min blogg. Nu får du kolla på hemsidan oxå http://kenneldarkeyes.webs.com
Kram Martina

http://martinaarnler.blogg.se

Lena

25 december 2010 22:32

Tackdetsamma!! :)
Har kollat båda! snygga bilder! ;)
Kram på er!♥

 
marina

marina

26 december 2010 00:11

Åh så mysigt det låter! Mitt hjärta svämmar redan över av den ära det är att få möjlighet till att utöka familjen med en härlig fralla. Undrar hur det ska bli sen när Vera faktiskt kommer göra entré i hemmet. ;)
Vart i Dalarna bor ni Lena? VI har stuga i Hedemora som vi brukar vara i några gånger om året. //Marina

http://www.marinapralina.bloggspot.com

Lena

26 december 2010 16:06

Ja du vet vad som väntar!♥ ;) går säkert finemangs att föra in henne i "flocken" frallor är verkligen anpassningsbara till tusen! :)
Vi bor i Borlänge! så visst kanske vi kan ses någon gång! :)
Kram!♥

 
Di

Di

26 december 2010 10:09

Ja jag förstår att ditt hjärta svämmar över :) Farmor ;) kram på er och underbara bilder!

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

26 december 2010 16:06

He he.. ja tänk att jag blivit "Farmor"!♥
Kram & fin fortsättning!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards