frallorna

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Kväll...

Av Lena - 14 december 2010 22:09

  

Tror & är ganska säker på att han som hänger med huvudet över kanten, är Malte!    

                             En korg fylld med guld  

 

Fick en hel massa kort på dom små krabaterna, från bästa uppfödaren!  

 

Alla har rest sina öron, fina, kompakta & trinda, snart dax för nya hem... förutom tiken " The Wonder Of You" som kommer stanna kvar med mamma på Kenneln!   & om jag räknar bort dagen idag, så är det bara 8 dagar kvar tills han flyttar hem till oss!!  

 

Nu strax sängen!

 

                              Kram & sov så gott!  

 
 
Kicki

Kicki

14 december 2010 22:49

Oj så vansinnigt vackert.....jag smäller aaaaav..

http://www.frallanlotta.blogspot.com

Lena

15 december 2010 17:12

Ja de är dom, tur dom inte bor här hela bunten, för jag tror inte jag skulle klara den separations smällen!! ;)
Kram!♥

 
Magnus

Magnus

15 december 2010 07:27

God morgon på er:-)
Söt Malte, kan det vara Märta Maräng som ligger bredvid Malte på 1:a bilden????

Ha det bäst i kylan // Magnus med flock

http://www.mundiz.com

Lena

15 december 2010 17:10

Jag funderade åxå på vilken det är, Märta eller Hero? någon av dom 2 i alla fall, & attans söt!! :)♥
Om jag räknar bort idag, så har vi bara 7 dagars väntan kvar, du lite längre va? stackare ;)
Kram!♥

 
Ingen bild

Simona

15 december 2010 09:23

Vilken julklapp ni får - den bästa av alla julklappar kan jag tro...

Ha det så gott!
Kram

Lena

15 december 2010 17:06

Ja det lutar åt det! hi hi.. ;)
Kram!♥

 
Ingen bild

Yrran

15 december 2010 15:53

Men hallåååå! Får man vara så där söt???? Tänk att vi snart får träffa han på riktigt...

Lena

15 december 2010 17:04

Ja snart snart... :)
H & E fick en julklapp var av oss idag! Elsa fick en Dubblarbo/Bjurs Björn ifall hon undrar! hi hi...
Kram!♥

 
Ingen bild

Johanna

15 december 2010 17:28

Halloj där!

Är ju bara lite avis på dig som får hem honom om 7 dagar (förutom idag).
Hjördis blir 8 veckor 3/1, dvs om 19 dagar.
Men sen vet jag inte om vi får hämta henne då men jag hoppas på det :-D

Jätte fina bilder på bebisarna!
Jag mailade M idag och frågade om hon kunde skicka lite bilder till mig med:-)
Vi var ju där igår men äldsta dottern plockade ur kameran ur väskan innan jag och gubben åkte så den vart kvar hemma...:-(
Istället så tog vi bilder med mobilen som bara var suddiga :-(
Barnen såg inte ens att det var en hund...
Så jg hoppas verkligen på några kort så barnen får se henne :-)

Ha en kanon kväll!!
Kram kram

Lena

15 december 2010 17:35

Det blir långa 19 dagar det! ;) så jobbigt att gå & vänta!...
Ja kort vill man ju ha, i massor ;) men fortfarande käns det sååå overkligt tycker jag, kommer nog inte att fatta det förens han är hemma...
Håller tummarna gör jag för er, att hon är färdig för leverans så fort det bara går! man vill ju inte vänta ens en dag extra! fniss ;)
Kram!♥

 
Di

Di

15 december 2010 18:56

de är underbara!!! Å vilken härlig lycka att få hem en sån liten skrynkelprick ;)Kram på dig

http://dithequeen,blogspot.com

 
Sailaway

Sailaway

15 december 2010 19:08

Åhhhhhhh vad ljuvligt underbart!!
Inte alls avis, inte ett dugg valpsugen då man ser bilderna ;)
Kraam

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

16 december 2010 15:25

Nä jag vet att du inte är det! ghaaa ha ha ;)
Kram i all snö! ;)♥

 
Ingen bild

optimist

15 december 2010 20:14

Ojoj, så fina. Jag längtar också till dess att du får hem honom, då kommer det fler rapporter om utveckling och framsteg samt bilder. Kram.

Lena

16 december 2010 15:24

Ja alldelens helt säkert! hi hi hi ;)
Kram i snövädret!♥

 
Ingrid

Ingrid

18 december 2010 09:15

Såååå fina och supersöta. Kul med alla i samma färg :-)

Jag är ju lite avis på dig som får hämta snaaart. Jag måste vänta tills i februari ;-)

Kram

http://solfrallan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards