frallorna

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

Morrn morrn!

Av Lena - 30 oktober 2010 09:32

  

                                     3 ljuvliga killar!!!    

                            & 3 lika ljuvliga tjejer!!!     

                 Sussar & äter gott med mamma...   

...men delar för närvarande mamma med 2 chäfer valpar! vetrenär Mortens 2, som behövde lite extra med råmjölk några dagar  

 

Bilderna fick jag i morse, tagna av uppfödarna, bästa Marianne & Leif!!!!!  

 

Söta som socker, & jag kommer sitta här & titta & titta & titta & titta.... på bilderna  &  alldrig sluta förundras över dom små magiska undren  

 

Mulet, regnigt & grått, men i hjärtat lyser en sol!   

 

                                  Kram & fin lördag!!!!   

 
 
Magnus

Magnus

30 oktober 2010 09:51

God Morgon pappa Petrus, prinsessan Märta & farmor Lena:-)

Hur SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA var inte dom då?????????? Skulle kunna tänka mig en eller två. Kul stam på dessa små juveler tycker jag.

HA det bäst // Magnus med flock

http://www.mundiz.com

Lena

30 oktober 2010 10:03

Hi hi TACK!! :)
Ja du, denna kombination är inte dålig inte ;)
Jag skulle åxå kunna tänka mej..... -hela bunten!!! :)
Kram & fin lördag!♥

 
Annelie

Annelie

30 oktober 2010 10:32

Åhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Så fina!!! Jag kan oxå ta två. ;)

// Annelie

http://rynkan.blogspot.com

Lena

30 oktober 2010 10:40

ha ha ha, ja mer vill ha mer, förstår ;) ha ha...
Kram♥

 
Ingen bild

optimist

30 oktober 2010 10:47

Grattis!
Så små och så söta. Säger som du, sitter och tittar och njuter. Förstår att Petrus är stolt pappa. Kram till dig.

Lena

30 oktober 2010 11:04

Tack! :) ja inte bara han, jag åxå!! ;) fniss..
Kram♥

 
Ingen bild

kikkan

30 oktober 2010 16:44

Vilka underbaringar...Hur söta som helst. Jätte- gose-kramar ♥♥♥

Lena

30 oktober 2010 18:05

Ja du, kan bara hålla med, & tänk så sött när dom börjar röra på sej ;)
Kram♥

 
Ingen bild

Kerstin.

30 oktober 2010 17:00

Är dom nå söta då!!!!helt otroligt...Jag såg i alla fall en som var lik pappa, skall verkligen bli kul å se sen när dom blir äldre, å börja å röra på sig,Grattis till en stolt FARMOR å PAPPA...

Lena

30 oktober 2010 18:04

Ja dom är förståss finast! tycker en opartisk "farmor" ha ha ha ;)
Tänk så mysigt när ögonen öppnas, & när dom börjar gå... suck♥ :)
Kram♥

 
Ingen bild

Emilie

30 oktober 2010 18:27

Men jag tror jag svimmar!!! Vill ha allihopa! :) Är precis en sådan fin färg som jag vill ha som nästa fralla! Gissa vart jag fått den idén ifrån? Kan det vara från den vackraste Petrus?!

Lena

30 oktober 2010 18:57

He he.. ja vem vill inte det? ;)
Ja denna röda färg är bara så vacker, & visst "suger" Petrus he he ;)
Kram♥

 
Ingen bild

Gammelmoster ;)

30 oktober 2010 20:10

Men vilka sötisar, undra om man ska skaffa hund?
Kram min bästa!

Lena

30 oktober 2010 20:46

Tack fina söstra! -ja hur många tänker du ta? fniss...
Nu Dileva igen ;) Kram♥

 
Ingen bild

Johanna

30 oktober 2010 20:17

Åh vilka sötnosar!!!
Jätte grattis till dem små juvelerna!!!
Är alla tingade?
Kan ta dem alla :-D
MVH// Johanna

Lena

30 oktober 2010 20:45

Tack! :)
Jag kan åxå ta dem alla ;) söta som socker ♥
Men säljer dom gör uppfödaren! dock ska nog en hit till oss ;) & en vara kvar hos uppfödaren...
Kram♥

 
pezze

pezze

30 oktober 2010 20:33

en stor grattis te er... söta dom e!!!!

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

Lena

30 oktober 2010 20:43

Tack!! :) -ja visst är dom ;)
Kram♥

 
Di

Di

31 oktober 2010 18:16

Underbara smågryn!! Grattis Petrus till barnen :) så vackra och goa! Kram farmor!!

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

31 oktober 2010 21:20

Tack tack! voff!! ;)
Kram♥

 
Ingen bild

paloma

2 november 2010 18:14

näe men!!!!??
Va???????? har Lille Petrus blivit pappa??? är det sant? NÄE MEN ÄLSKLINGEN LILLA VA KUL!
Krama honom i från oss! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! kram/paloma

Lena

2 november 2010 19:21

Va kul att höra ifrån dej!! :)
Ja liten har blivit stor & fått 6 stycken små bebbar ;) så söta så!♥
Tack & Kram på er!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards