frallorna

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Gokväll..

Av Lena - 7 oktober 2010 21:57

  

Allt bara bra här! fast jag är så trött, så jag knappt ens orkar skriva...  

 

Ska påbörja Järn dropp snarast möjligt, får tider i morrn, mina järn depåer var helt tomma, & likaså var blodet utömt! undra om jag har något blod kvar över huvud taget 

 

Så synd att min ordinarie bästa super läkare går på utbildning, & inte är där, han skulle säkert ha skickat mej på utredning som vi pratat om förut, denna han ville bara fylla på igen, för tredje gången... suck...

 

Nåja, jag får vara glad som det är, även om jag inte orkar göra många knop när jag kommer hem från jobbet, som idag bestod i att gå i nästan 5 timmar.... de ni! ibland lixom svartnade det, lite sus i kupan, men bara att bita ihop, inte alltid jag måste gå på detta vis, men just idag blev det så, fast jag ÄLSKAR mitt jobb & skulle alldrig i hela världen byta!! 

 

Idag tog jag morgon rundan & så fick Husse sköta promenixerna under resten av dagen! 

 

          Nu strax väntar sängen, sköööönt! ses!    

 

 

 
 
kicki

kicki

7 oktober 2010 22:26

Men lilla vännen.....jag vet inte vad jag ska säga .....det här är ju verkligen inte bra....
Krya på dig!!!
Bamse Kramen

http://www.frallanlotta.blogspot.com

Lena

8 oktober 2010 11:48

Nej jag vet... & jag vet vad som hände med dej åxå, så visst är det lite obehagligt...
Tack & fin frdag!♥

 
Ingen bild

Jane

8 oktober 2010 05:31

Godmorgon vännen!
Nej är det dax för dig och järndropp nu....Du behöver verkligen en utredning om varför det går ned så. 3:e gången dessutom!! Håller tummen att det går bra och vet vad du går igenom. Jag är så tacksam för ditt stöd i sommras och alla dina peppande ord.
Ha en fin fredag och massa kramar fina vän

Lena

8 oktober 2010 11:46

Tack för värmande ord♥ ja skit åxå, nu ska dom peppra mina ådror igen & jag som inga har att sticka i, suck suck... men bara att bita ihop! ska i alla fall be dom sticka INNAN dom blandar Venuferet, för hittar dom ingen åder, & det är utblandat, ja då får dom ju slänga det, har hänt vid 2 tillfälle förut...
Kram & önskar dej en skön fredag!♥

 
Di

Di

8 oktober 2010 08:13

Men det är väl inte alls bra!! Det är klart du ska be om utredning, annars byter du läkare, Därmed BASTA!! Du ska få den utredning du behöver, järndepåerna tar inte slut utan anledning ( har en mamma med samma problem och hon vet vad det är iaf.)Skynda dig att ringa vc och säg att du inte är nöjd!! KRAAAAAAAAM och sköt om dej...

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

8 oktober 2010 11:43

Ja visst skulle jag det?... vet inte hur många omgånar jag ska få Venufer heller, det visar sej, men visst kommer jag att ifrågasätta om det går för långsamt upp med alla värden..
Kram & önskar dej en fin fredag!♥

 
Snosse

Snosse

8 oktober 2010 09:31

Nej men kära nå'n, det där låter ju inte alls bra! Nu måste du bara begära en ordentlig utredning. Vad är det du jobbar med? Det låter så gott att ha ett jobb man trivs på, men att gå i 5 timmar... det skulle jag bara inte klara. Jag blir yr i mössan efter mindre än en halvtimme. Ta hand om dig! Kraaaam!!!

http://blogg.expressen.se/snossefilosoferar

Lena

8 oktober 2010 11:41

Tack! Ska iväg nu strax & på lite Järn påfyllning! härligt! ;)
Jag jobbar i psykiatrin, med unga mäniskor.
Kram & fin fredag!♥

 
Martina

Martina

8 oktober 2010 12:12

KRAM på er

http://martinaarnler.blogg.st

Lena

8 oktober 2010 16:32

Tack du "ivanlig ordning" fåordiga kvinna! ha ha ha...
Kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards