frallorna

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Här igen!

Av Lena - 26 september 2010 20:27

  

Nu känner jag mej som en "ny" mäniska igen!

 

Värken är HELT borta!! kan knappt tro det är sant ...

 

Har haft denna gnolande värk mer eller mindre i 3 månader nu, & så "vipps" är den borta! lättnaden finns det just nu inga ord för att beskriva...

 

Sakta bya promenad med doggsen när jag kom från tandis, sedan tog gubben med dom på en när han vaknade från nattskiftet, som ju bara blev "halvt" i natt för honom  & så på kvällningen tog vi denna sköna uppfriskande vända, ren klar luft, & jag njöt...

 

Känner redan att jag kommer sova som en stock i natt!  

 

Jobbar bara 3 timmar i morrn, lagom start på veckan!  

 

Kram mina fina & tack för alla rara komentarer!   

 
 
kicksson

kicksson

26 september 2010 21:52

Lena, va' skönt att värken nu är borta... tandvärk är ju vidrigt, har haft det bara en gång i mitt liv och fy fasiken alltså!!!! Blev lite orolig när Du skrev hur många tabletter Du åt... Kramkram ♥♥♥

http://kicksson.bloggplatsen.se

Lena

27 september 2010 21:36

Ja tandvärk går inte att beskriva för den som inte haft det, så är det bara ;)
Knaprade på lite för mycket där, men nu blir det inget mer på det viset ;) he he..
Kram på dej!

 
Kaisa

Kaisa

26 september 2010 22:06

Åh - så skönt att du blev omhändertagen. Det var ju helt galet många tabletter som du stoppade i dig.

Godnattkramar och sov gott!

Kaisa ♥

http://blogg.expressen.se/fimpanu

Lena

27 september 2010 21:35

Ja visst var det de! men just då kändes det som om jag inte hade något val där i natten, hu hu.. & så ville jag sååå gärna slippa tandläkaren, eller i alla fall skjuta upp det bsöket, tänkte att om jag tar denna så "kanske" det blir den sista ;) nu fick jag träffa både farbror doktor & farbror tandläkare, & dom var ju lika snälla båda 2!! ha ha ha... hade ju inte behövt gruva mej så med facit i handen... ;)
Kramen på dej!

 
Kicki

Kicki

26 september 2010 22:09

Söta goa Lena din tokfia......så skönt att eländet är över........
Kram vännen

http://www.frallanlotta.blogspot.com

Lena

27 september 2010 21:31

Ja verkligen & tack ;) Kramen!

 
Ingen bild

optimist

27 september 2010 10:36

Härligt. Så lättad jag blev då jag läste att du nu har fått hjälp och att värken har försvunnit. Då kanske jag kan tala om för dig att jag blev alldeles förskräckt då jag läste att du hade tagit så många tabletter. Riktigt orolig blev jag. Jag som högst tar fem per dag. Skönt att det är över. Kram.

Lena

27 september 2010 21:30

Ja jag vet, det blev för många där på natten, men trodde hela huvudet skulle sprängas, blev bättre ett tag för att ta i på nytt! & då några fler tabletter, men du! -jag har lärt mej nu hur man INTE gör! ;)
Kramen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards