frallorna

Direktlänk till inlägg 14 september 2010

Kura inne dag..

Av Lena - 14 september 2010 16:27

  

Dagar som denna, får mej att minnas sommaren, sååå varmt & soligt vi hade då...              

                               ...-de var tider de...  

 

Gösses vilket oväder vi har, blåser & regnar, både på tvären & längden  

 

Kura inne dag här hos oss!!

 

                                                 Kram kram!   

 
 
Ingen bild

Anki Hammarin

14 september 2010 17:19

Jag håller med dig om kura inne och minnas den varma sommaren. Jag kom precis hem från den spanska värmen så jag har fått mer än nog av sommar och sol i år,,,men härlig är sommaren...

Lena

14 september 2010 18:55

Jasså du har kommit "ner på jorden" & hem igen nu! he he he...
Förstår att du njutit av sol värme & dina nära!♥
Undra vad Zorro sa när han såg dej?? glädje & pusskalas?
Kram i regnet!♥

 
Ingen bild

Kerstin.

14 september 2010 18:09

Härliga sommarbilder, helst den på Ärtan.Som jag skrev så blev det inte någon op, men är något bättre i dag i ryggen, op-n blir den 24, så då skall väl denna rygg vara läkt.I dag 2 promenader,känns bättre när man kan gå å röra sig.
Nu skall ungarna matas,,,Kerstin

Lena

14 september 2010 18:53

Ja du, den sommaren.. ;)
Vi har åxå "bara" tagit 2 promenader, inget vidare uteväder hu hu..
Hoppas verkligen din rygg rätar till sej! för gösses så handikappad man blir när man har ont i den! kan ju varken gå, böja sej, sätta sej eller lägga sej, jag vet hur det är ;)
Kram i regnet!♥

 
Kicki

Kicki

14 september 2010 21:15

Så mysigt med innekurande,men nog är det med sorg i hjärtat man konstaterar att sommaren är slut....det är mörkret som är så trist....känns som att ljuset blir viktigare för mig ju äldre jag blir....får väl börja med ljusterapi...
Kram på er

http://www.frallanlotta.blogspot.com

Lena

14 september 2010 22:05

Ja så känner åxå jag... nog hade jag gärna velat ha en längre sommar allt, även om jag älskar alla årstiderna...
Ljusterapin för min del blir nog med tända ljus inne ;) mysigt!
Kvällskramen!♥

 
Buttons å EvaLena

Buttons å EvaLena

14 september 2010 23:43

Oh guuuud så mysigt att Märta inte är rädd för korna, vilka härliga kopussar..... puss på svansen
PS. Vi har massor med sol kvar, vill ni ha så skickar jag gärna

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Lena

15 september 2010 15:05

Ja tack värmen ni har kan "vi" gärna ta emot!! så börja blås vet ja! he he he...
Hon är lika tokig i hästar åxå! storleken är inte alls skrämmande för "FiaLotta" ;)
Stenen Petrus står på, gick han faktiskt upp på stjälv, vi bar honom inte! han verkade gilla att stå där & balansera hi hi..
Kram på er!♥

 
Buttons å EvaLena

Buttons å EvaLena

14 september 2010 23:44

Jag älskear bilden på Petrus där han poserar å stenen som den lille havsfruen...........kanonbild

http://floridatjej.bloggplatsen.se

 
kicksson

kicksson

15 september 2010 00:39

Vi har tydligen samma skrutt väder som Borlänge idag... vilka fina sommarbilder Du har.. tur man kan sitta & komma ihåg den sköna sommaren. Kramkram ♥♥♥

http://kicksson.bloggplatsen.se

Lena

15 september 2010 15:02

Nej igår! hade vi skruttväder ;) idag är det hyfsat höst väder! :)
Ja tur man har bilder, & minnas sommaren..
Kramen!♥

 
Ingen bild

blessing

15 september 2010 00:45

Igår sommardag..Idag höst med sting i vinden och regn..Nu är det höst har jag bestämt i alla fall..krama vovvarna

Lena

15 september 2010 15:01

Idag har vi haft ganska fint väder, någon skur bara,men solen är framme & blåsten likaså.
Jag har åxå bestämt att vi har höst nu! ;)
Kramiz!♥

 
Lena

Lena

15 september 2010 16:26

Vilka fina sommarbilder. Det gick alldeles för fort i år också. I Sundsvall lyser solen men jag kurar inne ändå i världens förkylning. Efter regn kommer solsken. Ha det så gott!

http://lillahonshuset.bloggplatsen.se

Lena

16 september 2010 08:54

Tack! Uch för förkylning, fler runt mej har åxå det, hoppas jag slipper bara ;)..
Igår hade vi sommar sol, dock inte sommarvärme! he he men idag värsta höstrusket!
Krya på dej! Kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards