frallorna

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Fredags kväll..

Av Lena - 3 september 2010 23:06

  

                                            Bild från igår...

 

Blev en vända till Djurmagazinet, köpte hundmat & ett halsband till Märta! Petrus halband fick jag beställa...  

                         Märtas fina med hjärtan på!  

..passade Prinsessan som handen i handsken!  

 

Kollat på Dobido, gösses Amalia vilket trumsolo av Mikkey dee!!!!!  så bra så jag fick "ståpäls"....  

 

Slog över & kollade resten av Kristallen, & känslig som man är  så rullade mina tårar vid flera tacktal...  

 

Vovvarna & jag tog oss en vända efter stadsbesöket, började bra he he.. men så efter 45 minuter öppnade himlen sej!! & det var som om någon hällde vatten över oss!!  

-tillockmed Petrus ville springa hem!...

 

Snart väntar sängen på oss!

 

                                                Kram kram!  

 
 
Ingen bild

nakkik i England

4 september 2010 11:41

Kul att se Dig på min blogg, har liksom lagt av på Expressen, hinner inte riktigt med datan just nu>>>> ♥♥♥ = symaskinen = ♥♥♥.......... Vilket underbart halsband Märta har fått, passar ju den lilla princessan perfekt... Ha en bra week-end, vi har sol & värme, men regn på väg i den kommande veckan. Kramkram ♥♥♥

Lena

4 september 2010 15:35

Ja den symaskinen he he ;)
Bytt namn & allt! hoppa hit till denna bloggen om du tröttnat! kan jag lära mej så kan ALLA!! fast det kommer ta sin tid om du är lika trög som mej! ha ha ha...
Kramen!♥

 
Ingen bild

Kerstin.

4 september 2010 12:18

Oj,,vilken snygg Prinsessa...Jättesnyggt...Jag kör med mina halvstryp dom är bra tycker jag, Frida har fått gått lös nu när vi är ute å går å det funkar hur bra som helst, hon går så snällt bakom mig, verkar bättre nu på benet när vi har varit ute å gått mycket, så det är väl bra om hon får lite styrka i benet före OP....
Fin dag, skall ut å plocka in hammocken, för vintern.... kram Kerstin.

Lena

4 september 2010 15:40

Halvstrypen passar inte oss, har haft dom förut, men nu så är det "vanliga" har beställt ett superläckert, fanns inte hemma i Petrus storlek.
Vi ska ta upp båten på måndag eller tisdag, så den hinner torka, åka sista turen i morrn sista gången för i år! ja det är verkligen höst nu!
Martinas Berta slog S-O:ves Barbro idag! fick en 1 & kom sedan 5:a den bästa placering hon hitills haft! super kul! 2 andra Lufsenburgare tikar i placerade sej 1 & 2 :a!!
Blev sedan uppfödar klass, men där vet jag inte hur det gick...
kram på er!♥

 
Buttons

Buttons

4 september 2010 13:09

Tjusigt halsband,det klär dig verkligen. .......tänka sig att du Märta får samma mat som jag åt då jag var mindre HillsZ. Jag hade också allergier, men är botad från det nu, så jag äter nu Natural Balance, och jag får oxå fiskolja på ett halvt hårdkokt ägg till frukost.
Jag ser att man kan svara på inlägg i samma ruta, men hur tusan bär du dig åt ?
Ha en underbar Lördag.............puss på svansen

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Lena

4 september 2010 15:32

Ok! vi får faktiskt inte helt bukt med Märtas klåda, hon slickar fortfarande sina tassar, fast det är mycket bättre förståss!!
Är det fodret han nu äter åxå mot allergi?
Jag kikar in hos dej & berättar hur man gör med att svara i samma ruta! vilket tog en månad för mej att komma på! ha ha...
Kram!♥

 
pezze

pezze

4 september 2010 19:55

sött halsband!!!!
hur tar hon det med den halsbandet runt sitt hals/nacken?!?!? :)

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

Lena

5 september 2010 20:23

Jag hoppas hon tycker hon är FIN! fniss...
Kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards