frallorna

Alla inlägg under augusti 2010

Av Lena - 1 augusti 2010 22:13

  

Denna bild tog jag för 2 år sedan, tycker den passar med kvällens besök, stilla ro, tankar & funderingar...

 

Var & lyssnade på en helt fantastisk koncert på kvällningen i en kyrka..

 

Till förmån för canser forskningen..

 

Ett geni i musik, en Borlänge profil, som dog i sviterna av cansern, allt för tidigt, för 2 år sedan, vars 4 barn, nu satte upp denna konsert, med tanke på honom..

 

Vilken fantastisk musik & sång, vilken hyllning, aplåder som alldrig ville sluta, den största kyrka som var fylld till bredden, magiskt...

 

Tog ingen kamera med mej, tog istället papper till att torka mina tårar...

 

Det behövdes...

 

En familj som prövats hårdare än många, & som fortsätter att kantras av svåraste sjukdom, men där finns åxå musiken starkare än någonsin, som binder ihop dom som är kvar...

 

Fick några små ord med yngsta sonen i familjen innan det började, en glädjespridare så fin, trots allt det svåra...

 

Lekte här hemma som barn/ungdom, kompis & klasskompis med ena sonen, fina H! 

 

Jag är så taxam för det jag har, allt kan ändras så fort... en påminelse om livets väg..    

Men vid 12 först, så for vi upp till vår pytte stuga i skogen, fikade & plockade svamp!!  

                                           Märta 

                       Hittade sådär 3-4 liter!!      

& här hemma kom jag på att jag glömt mitt vilda hallonsnår!!

-gösses Amalia!!!  -där dröste det med finaste maskfria hallon!! nu ska jag fylla min frys till brädden!!!  

 

-vilken rikedom!!!

 

Kollat Emma Grens höjdhopp, livet fortsätter...

 

                                                Carpe Diem  

 

                          Godnatt mina fina!!   

 

 

  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards