frallorna

Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

Kvällen..

Av Lena - 22 juni 2010 21:13

  

       -Å mamma, är alla benen bara mina?    

                  -mmm va gott dom luktar...    

-Nääääj! dom är inte dina! dom är -mina-mina-mina hela bunten så de så!... sa Märta!   

-& då säger Petrus alltid:

-ok! varsågod & fred på jorden!  

 

Kollar fotboll, Grekland/Argentina hoppas Grekerna vinner!  ...

 

                                               Kvällskram!    

 
 
Ingen bild

anki

22 juni 2010 21:42

Tänk vad dina hundar gillar dessa evighetsben. Jag köpte ett till Zorro och han ville inte alls ha det. Det är kul att bråka lite om benen förstår jag men vem vinner kampen . Petrus eller Märta ????
Idag har jag klippt ner Zorro- det finns bilder på honom på Facebook.

kram kram alla hundar och matte

 
Lena

Lena

22 juni 2010 23:26

anki!
Ååå så skönt för Zorro!! :) ska strax kika in på bilderna!
Dom har båda sin plats! ;) Märta har efter 2 år lärt sej känna in Petrus, & vet exakt var gränsen går! ;) så dom är båda så trygga i sina roller! :) i detta läge, så låter Petrus helt Märta bestämma he he.. hon tar alla benen ur munnen på Petrus! & han lämnar dom utan att fundera, tycker bara att hon är allmänt dryg ser det ut som *skratt* & så gör han *freds tecknet* sötnisse ;) Dom är tajta & bråkar inte om något numer! :)
Nattkramen! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

23 juni 2010 00:00

ha ha ha ha det där känns igen....Lotta är exakt likadan....
Kram

http://www.frallanlotta.blogspot.com

 
Lena

Lena

23 juni 2010 11:38

Kicki!
Ja jag vet! ha ha ha ha... visst är dom charmiga! ha ha ha.. ;)
Kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

23 juni 2010 16:52

Mmmm - får jag smaka (gnaga) ☺

Kvällskram / Kaisa♥

http://blogg.expressen.se/fimpanu

 
roxanna

roxanna

23 juni 2010 18:50

Halloj :) jag undrar bara om du kanske skulle ha något tips till mig på vad jag skulle kunna ge lilla Uffe när han är dålig i magen! va brukar du ge dina :)
Kram roxanna och Uffe

http://uffepuffe.bloggplatsen.se

 
ErikaSH

ErikaSH

23 juni 2010 19:54

Hoho! Hihi, ett berg av evighetsben... Vi har fått in mer små chokladben nu om du vill fylla på lagret! Kramiz i värmen =) Ha en trevlig midsommar oxå!

http://erika.sjoo.googlepages.com

 
Lena

Lena

23 juni 2010 21:49

Kaisa!
Ja det får du gärna! ha ha ha...
Kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

23 juni 2010 21:50

Roxanna!
Som sagt, fins en pasta som är super om det håller i sej flera dagar!
Kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

23 juni 2010 21:52

Erika!
Ok! :) ja dessa ben är då en ren lycka! ha ha ha... & för många kan dom inte bli! ;)
Kram & tack! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards