frallorna

Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

Vilken dag!!! :)

Av Lena - 13 juni 2010 18:47

  

-Ja kommer man 1:a med CK i klassen, då ska man ha en... KRAM  !!  

& sedan 3:a i gruppen med R-Cacib!!! GRATTIS Maria & Roffe!!! -va bra ni va!!!  

 

Nu är jag så vilsen, så det heter kanske tvärsom? först grupp & sedan klass?  ... Å så kanske man inte skriver såhär heller? kan inte det här med utställning så bra! fniss..  

           Gott ska det va att vara bäst!     

                  Dolly & Skorpan!   

Linda var inte så jätte nöjd, skulle jag vart med dom vovvarna!     Vackra Zorro busade lite i ringen, men de gick bra ändå!     

Petrus, Kasper & Zorro! dom 3 Musketörena! ha ha.. busade runt lite & gillade varandra!     

          -Hej Katinka! -jag heter Petrus!    

& så bar det av hem för dagen! & Petrus fick åka på den "röda" mattan! ha ha.. ser ni Kasper bredvid?  

 

Men det bästa med hela utställningen var ändå, att jag nu fick reda på att Petrus skada i benet INTE! är en genetisk ärftlighet!!!!!!! 

 

Hans utredning har gått genom flera Vetrenärer & avelsråd!!  

 

-Vilken känsla.. vilken känsla.. att få höra dom orden!..  

 

Härlig dag! & jag hoppas att alla åkte hem, lika lyckliga över sina vovvar, även om dom inte fick ett bra resultat! 

-För inte betyder väl "titlar" hela världen!!! 

-även om det är kul att få dom såklart!! 

 

                 Kram kram & fin söndags kväll!!    

 
 
Di

Di

13 juni 2010 19:30

Vilken härlig dag ni verkar ha haft! kramar och tur det inte regnade eller hur!

http://dithequeen.blogspot.com

 
Martina

Martina

13 juni 2010 19:31

Hej Lena!
Kul att se att du har varit på utställning.
Hoppas allt är bra med dig & hundarna.
Vi måste höras på telefon någon dag.
Ett stort GRATTIS till snygg Roffe *LER*
Kram till er alla från Martina med hundar

http://martinaarnler.blogg.se

 
Ingen bild

Kerstin.

13 juni 2010 19:33

Det var en härlig dag, med fint väder,,och många glada hundägare,,,däribland Petrus, som nu är frisk...Tack för trevligt sällskap, det här kan vi göra om...och var är Kasper i skuffen??? syns inte,,,He,He Kramar Kerstin. kolla e-posten

 
Lena

Lena

13 juni 2010 20:28

Di!
Ja den blev kanon! & vilken tur med vädret som sagt! ;)
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

13 juni 2010 20:30

Martina!
Ja vi var bara där & myste utan press!! härlig känsla! ;)
ja ring bara ring, jag är hemma hela veckan! eller så kanske jag provar nån dag!
Superkul för Maria & snälla söt Roffe! :) verkligen!!!
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

13 juni 2010 20:32

Kerstin!
Ja vilken dag! :)
Å Maria lär väl "sväva" ett tag på den omgången! hi hi ♥
Kasper? -den osynliga hunden ;)
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

anki

13 juni 2010 21:51

Fina bilder Lena (som vanligt) till och med min hund kunde man se som annars bara blir en svart boll på alla kort.
Jag får inte till det med kontakten till Frallan Lotta ang.halsbandet vi pratade om så du får nog ta tag i den biten.

 
Lena

Lena

13 juni 2010 22:15

anki!
ha ha.. trodde du blivit vimsig först! alla brev till mej? ha ha som skulle till norr *skratt*
Ska ta tag i det! jag lovar! ;)
Ja han gjorde sej på bild! med skor & allt! ;)
Nattkramen! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pane

13 juni 2010 23:50

Det må jag säga att det låter ju som du haft en toppen dag :)
Natti natti karmisar kommer här / Pane

 
Ingen bild

nakkik

13 juni 2010 23:56

Vilken mysdag Ni verkar ha haft och så många fina hundar... Tar en blogg paus ett tag från Expressen, men här kikar jag in så ofta jag kan, älskar att titta på Dina bilder. Trevlig vecka, många kramar ♥♥♥

 
kicki

kicki

14 juni 2010 07:34

Va kuuul med så många fina.....men den finaste har du i ditt koppel.......Han är den vackraste..
Kram

http://www.frallanlotta.blogspot.com

 
Tina

Tina

14 juni 2010 10:54

Hej!
Vilka härliga bilder :0)
Och vad skönt att Petrus är så pigg och kry!
Såg att du ätit torkat renkött och då börjar jag nästan dregla... åååå vad gott!!!
Kram

http://www.tinric.com

 
Lena

Lena

14 juni 2010 12:34

Pane!
Tack! hoppas du sovit gott! :) dagen igår var omtumlande härlig! ;)
Kram & fin dag! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

14 juni 2010 12:36

Nakkik!
Förstår! & du är varmt välkommen här hos mej! hi hi!.. eller oss! :)
Kram & fin dag! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

14 juni 2010 12:37

Kicki!
Ja du, det är det många som tycker!! :)
& självklart den "opartiska" mamma åxå! ha ha ha...
Kram där uppe! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

14 juni 2010 12:41

Tina!
Neeeeeej! inte jag! ha ha ha... Renköttet är till hundarna! hi hi.. jag äter inte kött, fisk å så! ;)
Av finaste Renstekar skär jag skivor & sedan strimlor, som jag torkar i ugnen, eller så tar jag Ren färs & torkar, gissa om det gillas? *ler*
Det ska va gott att vara hund!!! :)
Kram & fin dag på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Tina

Tina

14 juni 2010 13:36

Hahahaaaa, men gud vad du är kul - I nästa liv, vill jag vara hund hemma hos dig :0)

http://www.tinric.com

 
Lena

Lena

15 juni 2010 09:41

Tack! :) ;)
Ja ibland känns det som om våra hundar äter på Harrods! ha ha ha...
Kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Av Lena - Tisdag 27 feb 17:35

     I söndags var det ett väldigt hit & dit väder, ömsom flingor som dasslock & uppehåll & aningen blå himmel...        .... Ungen hade inget emot att vara inne i värmen tills det värsta blåst förbi...     ... & så blev det en...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards