frallorna

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Lena - 11 juni 2010 18:19

  

Detta är vår ena son, som tog Studenten -05  

 

Idag var det dax för många att göra detsamma!

 

Tyvärr inte i det bästa väder, men jag tror dom flesta han åka Traktor & lövade vagnar, innan regn drivet blev ymnigare...

 

Vi har köpt 3 Student presenter detta år, till gubbens bror son, min kusins dotter & vår kompis son!

-skulle ha behövt vara "klonad" idag för allas skull!  

 

Gubben & sönerna åkte till sin kusin på mat dock, medans jag & vovvarna gick ut i regnvädret & till skogen! men i skogen tar granarna emot regnet, så där var bara skönt & mysigt, trots alla droppar som föll!    

Tänk ändå, om dom fått gårdagens ljumna härliga sommarkväll, men tyvärr går ju vädrets makt inte att beställa...

 

Upptäckte på denna bild när jag kom hem, att 2 Blåklockor blommar!!! ser ni dom?  

 

Vackra blommor som jag verkligen förknippar med sommar & Midsommar...

 

Vovvarna blev dushade efter skogen, & har sovit mest idag, tror vädret gör sitt till...

 

                          Kram & fin fredags kväll!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards