frallorna

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Lena - 7 juni 2010 22:11

     

Storstads pulsen var enorm!!! här är vi på Portobello loppisen!  

Snacka om kontraster, ena dagen högsta puls!! andra dagen lugnaste vackraste skog...  

Allt det gamla var bara så vackert...  

        ..mellan alla härliga elefanter!    

Fick en härlig puss av denna Engelska Bulldogg i en park!!

-vilken sköning!!    

..han eller hon? hade det härligt där, lös i parken, medans våra skrotar får springa i skogarna...   

                    Kottleken har börjat!   

                                 ...tokungarna! 

 

När gubben kom från jobbet, följde vi med upp till skogen en vända, jag fick lov att få andas lite skog....

 

Lagom svalt, vi njöt & lufsade på, medans gubben högg en bit bort... 

 

Alltså! -vilka kontraster man kan vara med om!

 

Londons puls var bara mer än jag någonsin kunnat drömma om!

-vilken ljudnivå!!!! -vilket mäniskohav!!!!

-vilket tempo!!!!

 

Men det farsinerade mej helt! & vi vill självklart dit till hösten igen!  får börja spara i en burk, tror jag visst 

 

Sov så dåligt i natt när jag kom hem, så nu ska vi göra natten!

 

                                  Kram & sov så gott!    

Av Lena - 7 juni 2010 13:06

  

           En fantastisk vistelse har vi haft!  

                            Han se Högvakten!...  

..& alla härliga elefanter som prydde hela London!  

            ..den ena sötare än den andra!...  

               ..kollade förståss in Harrods!...  

Fantasifull bakrund! som bara var kamoflage..   Goa Nakkik som serverade Västerbotten paj...  

..med massa goda tillbehör, i sin vackra lilla trädgård!!

 

Vilken resa!!!!  

 

En helt makalöst rolig & härlig tripp!

 

Har tack vare Nakkik fått uppleva mer än vi någonsin kunnat drömma om!!

 

Vi köpte busskort en dag & kuskade runt!  åkte vilse & så   men vad spelade de för roll? ha ha ha...

 

Shoppade så billigt så vi nästan svimmade!  & resväskan den jäste för var dag!  

 

Sol & värme, vädret var som på beställning!  

 

Hotellet var åxå bra!, vi hade tametusan flyt hela tiden! förutom att våra fötter fick bekänna färg ha ha ha.. blev närmare 12 timmars promenad varje dag! -ajjjjjj  

 

& när jag smög in i natt här hemma, vaknade Petrus! kom springande mot mej i mörknet, stannade till, jag satte mej ner & sa, -älskling! han kastade sej i min famn & fullkomligt dränkte mej i sina goaste pussar! vilket ljuvligt bemötade, som alldrig  ville ta slut  

 

Märta sov, så jag väckte inte henne, men hon vaknade senare, & upptäkte att jag låg där istället för husse!

-så då blev det världens pusstsund nr 2!!  

 

          Kram så länge mina fina bloggisar!!!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards