frallorna

Direktlänk till inlägg 1 juni 2010

Snart bär det av!!! :)

Av Lena - 1 juni 2010 13:11

  

                     Märta i bäcken!  

                Underbart vackra "Kött & Blod"  

              Tror dessa söta heter Veronika?  

           Lingonen blommar åxå!  

                                    Plask & bus!! 

 

Gick till skogen på förmiddagen, denna varma dag!

 

Vi gick längs en bäck, & det var så svalt & skönt där i skogen!! ååååå vad vi njöt alla 3!!

 

Men dom hette "Lort-ler-grodor" efter turen  

-så nu ligger dom nydushade & njuter i solen på trappen

 

Håller på att packa & tvätta inför morgonen! gösses vad jag längtar!

-Det blir mamma syster & jag, som ska vimsa omkring där i London!    

 

-&!! vilken LYX!!   -goa Nakkik möter upp oss vid Hotellet, & berättar & visar på alla ställen vi vill se!!!

-Hon har ju vart London Guid i många herrans år!  

 

-Säger bara, -Vi ses i morrn Nakkik!  

 

Nu ska jag "fixa" vidare!...

 

                             Vi ses till kvällen! Kram!     

 

 

 
 
Ingen bild

Di

1 juni 2010 14:37

Å London, älskar london...är jättelängesen jag var där och hoppas ni får det jättebra, Harrods Piccadilly Circus, allt annat som finns att se och bara gå på Oxfordstreet....mmm...meee like...Hamleys leksaker ;) nå...ha en underbar resa! Kram kram

 
skånepågen

skånepågen

1 juni 2010 17:21

Go tur får jag säga då.
Den där hundrasen verkar att gilla vatten ?
Är det Boston ?

http://aake.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

1 juni 2010 17:24

Di!
Ja & bästa vädret ska vi få åxå! sol & värme :))
Harrods ska vi förståss in på, sedan den stora Loppisen! m.m.m.m
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

1 juni 2010 17:25

skånepågen!
Franska Bulldoggar är det! :)
Jo dom gillar vatten båda 2! & Petrus gillar att simma åxå ;)
Kram och fin kväll! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

anki

1 juni 2010 19:25

Ha en trevlig resa och kom inte bort i London för det är lite större än Borlänge :) fniss fniss.
Ta med stora plånboken också för det kostar det som smakar...

Vem tar hand om Märta och Petrus ????

 
Ingen bild

Kerstin.

1 juni 2010 20:29

Önskar er en trevlig resa, hoppas att ni hinner se en hel del av London,för ni har ju sån tur med eran Guide...
Sol och varmt får ni också.
Vi hörs när du hittat hem. Kerstin




 
Rosi

Rosi

1 juni 2010 21:13

Go'kväll, tittar in och önskar dej en trevlig resa till London.
Ha det så jättebra,(även om jag vet att du kommer att sakna prinsen och prinsessan)
Kramiz

http://www.boxerfralla.se

 
Lena

Lena

1 juni 2010 21:19

anki!
Sitter här & tänker, -jag ska inte ha nått särskilt! he he..
men jag vet ju hur det brukar sluta! *skratt* får väl diska mej hem kanske? ha ha..
Petrus & Märta är hemma med gubben! dom kommer ha super skönt ;) bara lulla på här hemma, åka & fika nånstans kanske? :)
Har bullat upp massor! torkat renkött av alla de slag, ren frikadeller i portions förpackningar osv. *ler* & lång "komihåg lista" ha ha.. å så var de katterna! *skratt*
Kram & Tack! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

1 juni 2010 21:21

Kerstin!
Ja tack! hörde att det skulle bli finväder i London! härligt! :)
Han inte med buren till dej! men om du behöver den så ring hit så åker Mats över med den! annars kommer jag med den nästa vecka!
Kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

1 juni 2010 21:22

Rosi!
Tack! :)
Ja attans vad jag kommer sakna dom! första gången jag någonsin är utan dom!... buuuu... ;)
Kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
ErikaSH

ErikaSH

1 juni 2010 22:49

Ha det så himla gött i London nu! Mina tjejer är oxå riktiga lortgrodor (helst Dolly..), letar på varje vatten/dypöl som finns! hihi.. Kramar

http://erika.sjoo.googlepages.com

 
Ingen bild

Pane

1 juni 2010 22:51

Åh va skoj!! Hoppas ni frossar,lever loppan,och njuter :) Önskar dig de dina en härlig resa :)må gott nu!!

Tack för dina tänkvärda ord idag, jag är lite orolig och rädd,då jag inte fick veta så mycket fakta och dess biverkningar (negativa) då jag är opererad. Jag har såna perioder då jag inte mår så bra pga av denna operation...vill ju må bra och inte ha mer komplikationer men visst jag är ju glad samtidigt över hälsovinsten, trots min trassliga resa jag haft.

Natti natti kramar / Pane

 
Ingen bild

Emilie.

3 juni 2010 16:58

Men Lena! Hur ska jag klara alla dagar utan din blogg med underbara bilder och text som man alltid vill läsa om vad ni har för er på dagarna! :)

Hoppas att du får en underbart skön och rolig resa! Sköt om dig och pussa vovvarna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards