frallorna

Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Pingst dagen!

Av Lena - 23 maj 2010 10:21

  

Petrus från igår! vet inte vad jag gjorde med kameran?  

Kortet är från vår strålande skogsdag nämligen!..

 

Gårdags kvällen blev super trevlig vid goda vännerna!

 

Underbar Mozarellasallad & en fantastisk pastarätt  som avslutades med ett vackert glas fyllt med nötter, Turkisk yogurt som var blandad med Lemon Curd, & godaste Rabarberkompott på toppen! yammi yammi...   

 

Sedan bildvisning från deras Italienresa, & prat prat... glömde kameran där åxå! attans...  

 

Regnet från igår har fortsatt hela natten, & det vräker fortfarande ner...

 

Hopp & hej! Sverige förlorade hokyefinalen åxå, atans 

 

Få se vad som händer idag? inget skrivet ännu...

 

                                                Kram kram!!   

 
 
Lena

Lena

23 maj 2010 10:38

Söta hundar!

http://lillahonshuset.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

23 maj 2010 10:55

Lena!
Tack! :)
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Helén

23 maj 2010 11:31

Vilken super häftig bild!:-))
Kram från Helén och Mastifferna

 
Lena

Lena

23 maj 2010 11:50

Hele`n!
Tack! :)
-Vart tog du vägen? din blogg bara försvan, saknar den...
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

optimist

23 maj 2010 16:10

Det var ju en rolig bild av Petrus. Trevligt att mysa i vänners sällskap, det behövs ibland. Det har regnat här också idag. På vår morgonpromenad var det regn hela tiden, så vi var rätt så blöta då vi kom hem, men det gjorde inget. Kram och ha det så bra det går.

 
Lena

Lena

23 maj 2010 18:19

Optimist!
Lite tråkigt väder må jag säga, men inget att göra åt! ;)
Kram & fin kväll denna Pingstdag! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Helén

23 maj 2010 22:05

Hej!
Det spökade så hemskt på min blogg så jag tröttnade till slut och raderade hela sk**en, det är tydligen fler som haft problem på bloggspace... Och så har jag inte haft tid att skaffa någon ny, men det kanske kommer en i framtiden...;-)
Kramar

 
Lena

Lena

23 maj 2010 22:56

Hele`n!
Ok, då förstår jag!
Denna blogg är kul! man kan lixom fixa & lägga egna bilder & så ;)
Kram & fin vecka på er alla! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
pezze(jessica)

pezze(jessica)

24 maj 2010 00:51

ville skriva en kommentar på din senaste inlägg men det gick visst inte o ge ngn kommentar där så jag skriver här istället :P
denb där bilden på tomat o mozarella... e det ingen "olje"dressing ringlade över eller e det helt o hållet rent utan ngn dressing på!!! :o
ser gott ut alltså!!!

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Blessing

24 maj 2010 12:28

Hejhej det gick inte att kommentera ditt sista inlägg men underbar sallad var det. jag hoppa in och snodde lite grann hehe..Bless

 
Ingen bild

Pane

24 maj 2010 15:30

Halloj!

Vilken sallad....såg jättegod ut!! Vart så sugen på en sallad nu :)

Ha en fin fin dag, kramisar

 
Marianne

Marianne

24 maj 2010 15:53

Otroligt läcker bild!!!!!

http://winniehurst.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

24 maj 2010 16:23

pezze!
Vet inte om jag kanske kommit åt något som stoppat komentarerna!?? mysko...
Jo visst var det Olivolja på salladen åxå, & kryddor.. smakens kan jag lova! ;)
Kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

24 maj 2010 16:25

Bless!
Jag måste kommit åt någon knapp som låst komentarerna!...
Visst var den god! he he...
Kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

24 maj 2010 16:26

Pane!
Ja supergott med sallad, särskilt denna ;)
Kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

24 maj 2010 16:29

Marianne!
Tack! :)
Så vackra vovvar på din blogg!!
Kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards