frallorna

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Lena - 6 april 2010 20:54

  

                        Vi saknar Prinsen ikväll...

 

Petrus har alltid sovit med nosen mot min kind, eller mot min kropp...

Ikväll är hans första natt utan familjen...

 

Läser Märtas Journal, hon grät sej igenom nätterna därinne...

 

Jag undrar om någon kan förstå hur mycket jag älskar mina små?...

 

Längtar tills kl 11.00 i morrn, då får vi hämta hem honom!!

 

                    Kram mina fina, älskar er!!!  

Av Lena - 6 april 2010 16:07

  

 

Prinsen är opererad nu, & vetrenären var mycket nöjd med det han gjort...

 

Petrus får dock stanna till i morgon förmiddag, sedan väntar rehabilitering...

 

När jag fått beskedet, tog jag Märta med på en promenad, mina tankar snurrar fortfarande omkring... vi traskade över åkervägar, i lervälling, vad gör väl lite skit?...

 

Nu ligger hon här mätt & nyduchad...

& Petrus fattas oss...

 

                         Kram mina fina vänner!!!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards