frallorna

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Lena - 25 mars 2010 21:21

  

                  Nya soffan är en ren drömm....

 

Olalla!!! Vilken soffa!! jag är makalöst imponerad! så mjuk...

Sitter så skönt så jag häpnar!...

När jag sitter i mitt hörn med benen på puffen, blir jag lixom omsluten, jag njuter... 

En enkel & anspråkslös soffa, billig var den åxå!  

-kan de bli bättre?  

Dansk design, & ett bra & gammalt känt märke. Hoppas den håller åxå! fniss..  

 

På väg till soffafären några mil bort, ringde Narkos sköterskan från Djursjukhuset.

 

Men samtalet bröts 2 gånger pga. dålig täkning för mej, så hon ringer i morrn igen!

 

Men hon var så trevlig! vi han prata en liten stund. Hon hade pratat med alla berörda, alla mins "patienten" Märta!  

 

Vi ska gå igenom Journalen, & hon ska förklara...

 

                                      Kram mina fina!  

Av Lena - 25 mars 2010 10:16

  

                                           Gullpluttan!

 

Telefonen ringde!

 

Det var chefen för Falu Djursjukhus!

 

Vi hade ett långt och bra! samtal!

 

Hon lixom jag tycker att ett stort misstag har begåtts.

 

Vetrenären kommer nu att skicka hem ett brev till mej, med sin åsikt?.. ursäkt?.. 

 

Narkosköterskan ringer mej och berättar mer.

 

Sedan skickas Journalerna på Märta hem till mej, tillsamans med en blankett, där jag kan göra en anmälan vidare, om? jag sedan vill?...

 

                                 Känns skönt!

 

Frukosten avklarad! & strax bär det av för att hämta soffan! blir några mil, men först kokas kaffe, måste ha fika & hundgodis med!  

 

                                            Kram kram!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards