frallorna

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Lena - 16 mars 2010 22:13

  

                                     Helt utslagen!!!

 

När buset var över, maten uppäten, pussarna

utdelade  , somnade Märta som en stock, sov djupsömn i 3 timmar utan att röra sej...

Vaknade.. tittade upp.. & somnade om..  

 

Nu ska vi flytta över i sängen!....

jag är åxå mentalt helt urladdad, ska bli såå skönt att krypa ner, med båda 2 nära nära... gubben sover i andra änden av huset, efterssom han ska upp mitt i natten.

 

                             Kram & sov så gott...  

Av Lena - 16 mars 2010 17:12

  

  

                       Bus Märta är hemma!!!! 

 

-Om Märta blev glad att se mej?

-fniss fniss...  hon dränkte mej i pussar och gos där på golvet i undersöknings rummet!!!

-vilken känsla....

Utanför väntade Husse & Petrus! = glädje!!  

 

Dietmat en månad framåt, medecin för den sköra magen, + en pasta som hon påbörjat där inne.

 

Hel igenomgådd! prover på Hjärta/lungor/njurar/diabetes m.m m.m., röntgad igen....

Alla prover var fina & UA!!

Hittar ingen bakomliggande sjukdom som skulle kunna vara orsaken!!

 

Så det var som dom åxå tror, Pencelinet som utlöste diarren...

 

Märta fick nojjan när vi kom in genom dörren!  upp i soffan, for runt som en tromb!  skuttade, fick tag i sina leksaker, & Petrus hängde förståss på!  

Tror hon kände:

-Hem ljuva hem...

 

Nu ligger hon i mitt knä & sover...

& jag kan slappna av...äntligen...

 

                 Kram på er! alla mina fina!!  

 

 

Av Lena - 16 mars 2010 13:09

  

I denna fart kanske inte Märta springer idag...

 

-Men vi får hämta henne snart!!!!!!!!!!!!!!!!

Kl 14.30 blir hon utskriven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

                               Lycka  ... Kram!  

 

 

Av Lena - 16 mars 2010 08:57

  

             Längtar mej sjuk efter Märta nu...

 

Alltså! -detta är jag inte alls bra på!

-att vara ifrån varandra...

Vi som är tillsamans alltid!...

Säger dom att Märta ska vara kvar ett dygn till, vet jag inte vad jag gör...

-Hon fattas oss...

 

                                              Kram...  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards