frallorna

Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Gomiddag!

Av Lena - 9 mars 2010 13:11

  

                                      Kärlek  

 

Var ute på en 45 minuters vända på förmiddagen, inte direkt kallt, men det blåser lite, så mot slutet bet det av iskyla i kinderna...

 

Men nu! kom solen!!  -välkommen!!  

 

Gubben har åkt på jobbresa, ur trist tycker:

-vi 3 här hemma!  

 

                     Kram mina fina!   -vi ses!  

 
 
pezze

pezze

9 mars 2010 17:58

fann.. jag e så jävla förälskad i dina hundar..
bilderna sprider en sån harmoni o kärlek mellan djurerna :D
vill bara ta upp dom o krama så mkt o vill smaka lite på dom ( bildligt talat alltså, inte äta dom på på rikgit alltså)

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

 
Kaisa

Kaisa

9 mars 2010 18:31

Hej Lena, ja det har varit några härliga dagar. Idag kände jag våren och fick direkt lust att tvätta fönster och sätta upp ljusare gardiner i köket, men jag sansade mig och skall vänta lite till.... Kvälls kramar / Kaisa* :)

http://blogg.expressen.se/fimpanu

 
paloma

paloma

9 mars 2010 19:45

Halloj! Kollar in i pausen på halv 8 hos mig..Bjuds på whiskey rulle idag,verkar gott,men musslorna?? usch...det äter jag inte! Hoppas att ni mår bra? kram

http://www.metrobloggen.se/skvallerpressen

 
Ingen bild

Malpedal

9 mars 2010 20:27

Det är bra att vara ifrån varandra, så man får sakna lite! =) Men det är trist att vara gräsänka. Sitter också själv denna veckan, sambon jobbar natt och då hinner vi inte ses alls... Kvällskramar!

 
Lena

Lena

9 mars 2010 21:34

pezze!
Förstår precis vad du menar! :-) jag vill heller inget annat hela dagarna än att pussa på dom alla! hi hi..
Tack & kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

9 mars 2010 21:35

Kaisa!
Ha ha.. ja vänta eller? sjuta upp? fniss, de gillar jag ha ha...
I morrn ser de ut att bli lite varmare och soligare här hos oss än dagens väder!
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

9 mars 2010 21:37

paloma!
De jag gillade med hennes mat, var bananerna! de gillar jag i den mesta maten & desertena!!
Wisky rullen? nja lixom bara vanlig rulltårta..
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

9 mars 2010 21:38

MalPedal!
Jo så är det väl kanske, men lite tradigt ändå att han inte är här... men men, han kommer redan i morrn! :-)
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Di

Di

9 mars 2010 22:12

Ja här händer det saker, och det är bra att vara ifrån varandra, och hålla det vid liv...jag vände hemma med flytt, sen drog jag igen ;) till glada hudik...ett par dagar, så blir skönt att komma hem nu och få ordning på alla kartonger, och ge sig ut och fotografera sen igen...få lite lugn och ro....njuta av dagen och vara frisk framförallt...jaja..hade det fantastiskt skönt i stockholm på spa iaf ;) kram kram

http://dithequeen.blogspot.com

 
Lena

Lena

9 mars 2010 22:20

Di!
Läste om din fantastiska spa dag! ;-) blev riktigt sugen på en sådan själv åxå!
Förstår att du har en del att stå i...
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

10 mars 2010 11:42

Vilken underbar bild :-)

Ha en bra dag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Floridatjejen

10 mars 2010 12:12

oj oj oj, vilken mästerfotograf Du har blivit. Fantastiskt fina vinterbilder och det är nästan snudd på att jag får hemlängtan till snön ???? nja inte riktigt..............här är det tomt eftersom Kikkan och Skotten har åkt hem........både jag och Buttons saknar dom .................soliga kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards