frallorna

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Sommar???

Av Lena - 1 mars 2010 14:08

  

                På sommar skogs promenad...  

              ...med svalkande bäck bad!...  

                           ..de var tider de...

 

Dessa bilder är från den 5 augusti, en sååå skön och varm sommar kväll... 

 

Idag har ovädret Xynthia kommit & hälsat på!  ... gissa om det snöar??  

 

Men vi trotsade snöovädret och tog oss en tur till skogen i alla fall!  våra vovvar älskar ju snö! så dom fick leka en stund, såg till så att Märta tog det lite lugnare...

-verkar läka bra! hon äter och biter i sina evighetsben som vanligt! pussas, gosar & leker!  

 

                           Kram i snöstormen!!!  

 
 
zaida

zaida

1 mars 2010 14:23

häärliga bilder :)

http://zaida.devote.se

 
Lena

Lena

1 mars 2010 14:32

zaida!
Tack! .-)
Fin dag på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

nakkik

1 mars 2010 15:23

Skickar en liten solskenshälsning från Florida. Ingen snö här, tror en del av mina kommentarer till Dig igår rann ut i sanden, eller ligger under någon snödriva. Kramar till Er alla.

 
Camilla Lund

Camilla Lund

1 mars 2010 15:46

härliga bilder! visstlängtar man till sommaren!

jag vet inte om du sett att jag börjat blogga på min hemsida under nyheter..

hoppas din lilla prinsessa mår bra

kram camilla

http://kennelthunderroad.com

 
Lena

Lena

1 mars 2010 15:52

nakkik!
Ja du, he he inte konstigt om dom blivit översnögade! ha ha...
Jag längtar åxå efter sol och sommar nu! ,-) lyckoe er! fniss..
Kram i solen! från snön! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

1 mars 2010 15:53

Camilla!
Då ska jag genast kolla din blogg! :-))
Stumpan mår bra nu! så skööönt! & jag andas ut...
Kram på er i snön! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

optimist

1 mars 2010 17:14

Fina sommarbilder, det dröjer några månader så är vi där igen. Skönt att Märta mår bra igen efter operationen, att det läker fint. Kram och ha det bra i vinterlandskapet.

 
Lena

Lena

1 mars 2010 18:32

Optimist!
Mmmm tror vi är många som längtar tills sommaren nu! :-))
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Camilla ("Märta")

Camilla ("Märta")

1 mars 2010 19:18

HejLena o frallorna!
Kul att höra ifrån er, hur hittade du mig?
Nu ska jag följa dig....
Kram

http://www.nissaviken.blogspot.com

 
Lena

Lena

1 mars 2010 21:05

Camilla!
Fick din adress av en fralle ägare i grannbyn! hur hon hittade dej visste hon inte he he.. men antagligen har hon tryckt in sej på din blogg, när du skrivit något inlägg på någon hundsida?!
Din blogg ligger redan på "mina favoriter" ;-)
Kram och fin kväll! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

roserian

2 mars 2010 07:21

Vilka vackra bilder, riktigt sommrigt..Rose-Marie

 
Lena

Lena

2 mars 2010 10:27

roserian!
Ja igår kändes det som att jag ville bli påmind om att det finns en sommar! hi hi..
Kram på dej och fin dag! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards