frallorna

Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Goförmidda!

Av Lena - 15 februari 2010 10:29

  

                                      Morgon trött...

 

Nåja, vi gick upp 8.30 vovvarna skulle kissa, sedan ville dom bums in i sängen igen!   men då tyckte jag att vi kunde mysa ner oss i soffan istället, & kolla på -En plats i solen, från Karibien... där skulle inte jag heller ha något emot att ha ett semesterhus vid havet!  oooooo så mysigt!...

 

Nybadade hundar har jag åxå! som solar sej torra just nu! dock inte ute, där det fortfarande är kallt, -13,5 nu...

 

Ska iväg och fika till föräldrarna på middagen, en dagen efter Hjärtans dags fika!..

 

                                         Kram kram!!  

 
 
Hela ditt hjärta

Hela ditt hjärta

15 februari 2010 10:48

Hejsan!
Vi är fyra tjejer som går på gymnasiet. Vi håller just nu på med vårt projektarbete som handlar om att informera om hjärtsjukdomar och att hjälpa barn som har detta. Kika gärna in på vår blogg!

http://heladitthjarta.blogg.se

 
Geddfish

Geddfish

15 februari 2010 10:48

Han ser så trött och gullig ut, lille Petrus! Ha det gott på din fikastund! Jag är själv här hemma just nu, mannen har åkt iväg med det mobila bredbandet och ska greja lite hos en bekant. Här lyser solen upp lite grand bland rimfrostträden, vi har 10 minus. Alldeles för kallt, 30 grader för kallt......
Kram.

http://blogg.expressen.se/geddfish6

 
Magnus

Magnus

15 februari 2010 10:56

Vilken hund.....Vill HA...... I LIKE. Hoppas fikat smakar bra.

// Magnus med flock

http://www.mundiz.com

 
Lena

Lena

15 februari 2010 11:17

Hela ditt hjärta!
Har kollat lite snabbt, ska kolla bättre dedan! vilken fint initsiativ!! verkligen!!!
Kram på er! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

15 februari 2010 11:19

Geddan!
Vi har åxå lite för kallt, men solen lyser från en klarblå himel!!
Nybadade vovvar gör att vi väntar med promenaden! he he...
Vi skulle nog önska en sådär +25 grader fniss...
Kram och fin dag! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

15 februari 2010 11:22

Magnus!
Ha ha vet många ögon lockas av Petrus! *ler* men han är vår vår vår! *skratt skratt* och inte till salu om jag så fick 100 miljoner...
Tror de blir bra med en fikastund! fast jag skulle behöva ta ett äpple istället! fniss..
Kram & fin dag! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pane

15 februari 2010 12:17

Halloj!
Vad mysigt med nybadade hundar :)
Ha en trevlig fika stund....själv flyr jag hemmet orkar inte vara kvar Suck!! men dem är ju tvungna att tömma lgh så...men jag har hissdörren vid min ytterdörr så dem slår i den hela tiden och är rätt jobbigt....Kram ha en fin dag. kram / Pane

 
Lena

Lena

15 februari 2010 12:31

Pane!
Ja & så doftar dom Lavendel... ;-)
Fy så drygt med oväsen! fly till nåt bättre ställe vet ja! hi hi
kram och härlig dag! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

blessing

15 februari 2010 14:40

Som jag skrev på bloggen idag. Man kan ha hjärtandagar hela veckan lång om man vill det hehe..Åhh du bada rocco har jag tänkt men pälsen e så tjock o trasslig nu så jag får nog göra det på kvällen så det torkar till möra tror jag..Bless

 
jenny

jenny

15 februari 2010 15:46

Heeejj:) Hann ju inte med och önska en härlig alla hjärtans dag så får hoppa in och önska en bra kväll i stället.
Kram på er!

http://www.maidendoggs.se

 
Lena

Lena

15 februari 2010 18:11

Bless!
Håller med! Hjärte dagar har vi faktiskt året om här! ;-)
Nästan "dygns" torka för Rocco då! fniss..
Kram och fin kväll! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Di

15 februari 2010 18:29

Det är ett av de program jag gillar att se också, drömma mej bort till värmen och pensionen ;) men det är ju tyvärr ett tag kvar på den väntan :) ha en fin kväll, kraaaaaaaam

 
Lena

Lena

15 februari 2010 19:10

Jenny!
Tack! :-)
Förstår att du har många små tassar omkring dej just nu! full rulle kan jag tänka! ;-)
Kram och skön kväll! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

15 februari 2010 19:12

Di!
Ja nu på kvällen var dom i mitt Paradis! nämligen Grekland.. suck... *skratt*
Tack detsamma till er! ;-) /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards