frallorna

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Lena - 10 februari 2010 18:40

  

                                         Guld Prinsen!!

 

Lite tv väntar strax,

-Vem vet mest -brukar jag mest lyssna på, medans jag gör annat!

Halv åtta hos mej, missar jag inte!

5:ans tävling med Gunde kl 20.00

Andra Avenyn.. lite knasigt men måste bara se! fniss..

 

Något jag inte gillar är film! då får jag spader!!

-nä tävlingar och matpogram är melodin! 

 

& så startar OS snart! underbart kul!  

 

     Hoppas ni får en fin kväll! Kram kram!    

Av Lena - 10 februari 2010 13:26

  

      På promenaden idag följde Foffe med!..  

                                       ...& Baffe!    

              Sedan sprang vi in i skogen! ...   

..där hängde en fågel automat idag!     

 

Skönt väder, moln, med aningen snöflingor i luften... en härlig tur!  

                                           Kram kram   

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards