frallorna

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Lena - 9 februari 2010 21:41

  

                          Sötisar!

 

Kollat på Mästarnas mästare, och nu 5:ans Vinterspelen med Gunde!

-gösses va härlig och inlevelsefull han är!  lixom dom tävlande! -skönt att få skratta lite på kvällskvisten! 

Sedan är jag ju en "slav" under Halv åtta hos mej åxå fniss.. 

 

             Sov så gott mina fina bloggare!   

 

Av Lena - 9 februari 2010 16:32

  

Här händer inte mycket idag, knop mätaren står helt still!  & snöar gör det fortfarande åxå!...

 

Gubben ringde hem, hade ca 2 timmar kvar att köra, och där han var lyste solen! han hade precis paserat...hmm.. en stad... började i alla fall på K! ha ha ha.. ibland har jag "minne som en Trollslända  " fniss..

 

Nåja kul för dom som får se solen i alla fall!  

 

                                             Kram kram!  

 

 

Av Lena - 9 februari 2010 12:14

  

Det snöar & snöar & snöar & snöar &.....

 

Har gått en promenad, ätit frukost, en dag som dom flesta! 

 

Ont i svanskotan fortfarande he he.. och tabletterna börjar göra mej dålig i magen!

Så idag låter jag dom vara, kan ju ta det lungt här hemma, har inget jobb att åka till, då den jag jobbar vid är sjuk...

Men några snöiga proemnader orkar jag allt med!  

 

                                Kram och fin tisdag!  

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards