frallorna

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Lena - 3 februari 2010 23:04

  

                                              Baken!
  

                                              Frammen!
  

                                                 Trötter!  

                                 Livs njutaren Truls!!

 

Soff funderingarna blev bara fler efter besöket i möbelaffären! träffade en super bra försäljare.

Hittade drömmen!... hem och fundera på olika ihop plock! variationerna är oändliga...

Men nej... priset är alldelens åt fanders!!!

Tycker inte gubben som ville ha Svensk kvalite! iof. bra! men...

-Mitt kamera objektiv då?   

 

-då tar jag hellre en billigare soffa, får pengar över & kan köpa mej ett objektiv! 

 

Det började snöa på väg hem, och jösses så det vräker ner nu igen!

Tog en kvälls promenad, kom in som snögubbar! attans...

Stopp Stopp där uppe det räcker nu!!!  

 

                                Kram & natti natti!  

 

Av Lena - 3 februari 2010 10:44

  

                                            Petrus igår..

 

Så var det onsdag & sovit gott!  

 

Gubben är ledig idag lixom jag, så kanske vi ska åka iväg & kolla på soffor!

Kan ju inte direkt "kasta" mej i dom fniss.. men jag är så nyfiken på om min soffa finns någonstans därute, så jag vill iväg!  

 

                                 Kram kram! ses!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards