frallorna

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Lena - 2 februari 2010 22:23

  

                                 Kvälls bus i soffan..  

                    Baffe pojken!

 

Har gått kvällsvändan på en 1/2 timme i värsta snöväder!! jag såg ut som en snögubbe när vi kom in igen!  

 

Blev inte tv som jag tänkt, blev som igår, jag somnade på soffan när hundarna åxå sov! ögonen bara gick INTE att hålla uppe!?

Märklig känsla? jag sover väl alldrig innan sängen!... måste vara tabletterna jag tar som gör mej trött?..

Nåja skön va de i alla fall! ha ha ha...  

 

Gubben väntas hem strax!  ska fixa till några mackor & varm choklad till honom   

 

                               Kram & sov så gott!  

Av Lena - 2 februari 2010 16:41

  

                             Tog en tur till skogen!  

       Petrus fick sprinag fritt i full rulle     

           Medans Ärtan fick ha koppel på...    

        Så förtrollande vackert..  

         Ser ni Petrus där borta?    

Kolla! rätt som det var skingrades molnen!!   

                     Vackra Petrus i vinterskrud! 

 

Tror Märta hade kul trots sitt koppeltvång, dom busade och lekte så långt kopplet räckte, 5 meter!

& så gjorde Petrus sina rally vändor i hundra sjuttio emellanåt!  

 

Inte kallt  alls heller! bara minus 3,5, och så fick vi se en skymt av det blå där uppe åxå!  

 

Efter en timme bar det hem till maten, husvärmen & lite vila!

 

Ikväll blir det:

En plats i solen, Vem vet mest, Halv åtta hos mej & Mästarnas mästare! nåja, sitta still hela tiden går inte, fixar lite emellanåt åxå, då lyssnar jag istället!  

 

                                         Kram så ses vi!  

Av Lena - 2 februari 2010 10:43

  

     Ljuvligaste moss skogen! ser ni mej åxå?  

 

Har tagit mina piller, och väntar på att de onda ska försvinna! 

 

Snöandet verkar alldrig ge sej? & -5,5

 

Skönt med en lugn sömn!.. gubben & Petrus sov gott hela natten, Märta & jag lika så!  

 

Men när morgonen kom, ville han till oss (mej fniss) & när han äntligen fick komma upp i vår säng, ville han bara kramas och gulla, men de fick han inte för Märta som började dryga sej med honom på en gång!

Åååå va skönt de ska bli när löpet är över!  

 

                                     Kram alla fina!  

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards