frallorna

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Lena - 29 januari 2010 23:20

  

Håller på att lära mej Photoshop! & snart sliter jag mitt hår!!!!!!!!!!!

 

Hur gör man? suck suck..   

Att denna bild blev av? tro inte jag hajjar ett dyft för det! skulle inte ens kunna göra om den!! ha ha ha...

Är sååååååå frustrerad!!!

 

Men skam den som ger sej!! de har jag iof.alldrig gjort någon gång!  

 

Nåja, kl 22.00 tog vovvarna & jag en uppfriskande kvälls vända i -15,2!

-Tyvärr klarnade det ingenting i huvet av det jag ville veta & lära mej, får väl antagligen sitta här & mala på..

 

Men tack kära syster som via telefon försökte lära mej några knep!  

 

Nu ska jag fortsätta hela natten med photoshop! 

 

                Ni andra! -Kram & sov så gott!  

 

Av Lena - 29 januari 2010 12:27

  

                          Blev en skön promenad!!!        

Skogen hälsade vi inte på idag! men den är vacker som vanligt..  

Duvorna såg ut att frysa där på telefon tråden...  

Härligt att vi fick lite sol på oss i alla fall!  

 

Det blev si sådär en 50 minuters tur, och solen skymtade stundom fram så ljuvligt!!

 

Ingen skog & lösa vovvar, då Märta är i sitt höglöp! Petrus tycker förståss om Märta jätte mycket & hon honom  

-men inga bebbar får de bli!  

 

Ajjj va baken gjorde ont när jag gick! hur ska detta bli? de blir ju bara ondare & ondare istället för bättre ju mer tiden går? knas åxå  

 

Nåja! det är fredag! solen har visat sej! -bra så! 

 

                                            Ses! Kram   

Av Lena - 29 januari 2010 09:50

     

             Mys pys på sofflocket..

 

Så var det fredag morron! -11, lite snöflingor som faller och en aning ljusning i molnen...

 

Jag får bara ondare & ondare i min "gump"  igår kvällst var det hemskt! kunde knappt ta mej från stolen & upp! trodde de skulle bli bättre efter lite sömn? men nej nej, så fel jag hade!  

 

Nåväl, en promenad får de bli ändå, fast kanske inte så lång, länge sedan vi hade kallare än -5... kan ju alltid hoppas att vovvarna fryser & vill in igen!  -not!...

 

              Kram och fin fredags förmiddag!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards