frallorna

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Lena - 25 januari 2010 22:12

  

                        Baffe & Petrus myser!....  

             ...dom ääääälskar varandra! ...   

      ...mammas Fia hängde i soffan...   

            ..som en liten "pudding"  

Hjälper "mamma" med en torkad blomma  

 

Ja ungefär så har kvällen varit, Petrus & Baffe kelar & myser, Märta tycker dom larvar sej!  

 

Denna vackra blomma, har haft samma åkomma ända sedan början av december då jag fick den! på dag 5 torkar den ihop, får stå i handfatet fyllt med vatten och piggnar i sej och blir makalöst vacker på någon timme!! som värsta trolleri blomma!! utom denna gång, -nu ser den bara körd ut! ha ha ha...

 

Gubben har gått av nattskiftet, och kommer sitta uppe länge och sappa mellan kanalerna, jag ska strax gå en bya runda i -10 grader & sedan kojsa

-vovvarna får vara vakna med honom en stund

till!  busa på & kvälls leka!

 

                       Kram kram & sov så gott!  

 

  

 

Av Lena - 25 januari 2010 16:46

  

                     Märta har fått en ny Body!  

                                      Stämmer!!    

                                         Tittut!!

 

Blev en ny Body till Märtan idag, hittade den på rea för 39 kr!

 

Gubben tycker det är dax att byta ut soffan i huset! & jag kan bara hålla med, den vi har är 19 år, underbart skön men totalt trasig! sprucken i sitsarna över allt! stoppningen är framme och Märta är där & pillar ur lite hela tiden!  

-& jag som bara älskar den sååå mycket försöker att klä in den i fina filtar, men nu ger jag åxå upp!

Så vi kollade runt lite idag, och jag hittade inte EN ENDA som jag ville ha! ugg! mins att jag letade runt i hela länet för 19 år sedan, blir väl något liknande denna gång känns det som! he he...

 

                                           Kram på er!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards