frallorna

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Ättämidda!..

Av Lena - 22 januari 2010 16:30

  

Hittade ett Kärleks kort...    

-Pst! kom ska jag visska i ditt öra... -tycker om dej    

                     Märta gillar inte Bodyn...    

-Mamma ser du inte att Märta är ledsen i sina kläder?

-Jo vännen, men hon vänjer sej! -& så får det bli! 

 

Idag åkte Bodyn på, den är super! även om inte Märta instämmer just nu!

 

Har gjort en stor sallad idag, med ris, sallad, paprika, oliver, purjolök, gurka & kikärter, och en dressing till!

Får blir min, middag, kvällsmat, frukost, lunch & middag igen!   gubben får köttbullar till  

 

Lats Dance blir de ikväll, kommer såklart rösta på Willy! känner på mej att han är lika bra idag som sist!  

 

                     Kram och fin fredags kväll!  

 
 
Ingen bild

Kerstin.

22 januari 2010 17:56

Å,,,,så snygg hon är i sin body, men hon ser inte ut att gilla det , men det går över, den som ogillar det mest är väl Petrus eller!!!!!!!!!!!!I dag har vi varit ute å gått med koppel å Frida var också med.och det gick ganska,,,bra, vi måste träna nu om vi skall gå på valpkurs.Här blir det grillad kyckling,klyftpotatis,å sallad,med ett glas rött.
Ha en härlig kväll med Willy, skall också se. Kerstin.

 
nakkik

nakkik

22 januari 2010 18:39

Det blir nog säkrast att Du ligger i soffan & tittar på Lets Dance.. . Stackars Märta som inte gillar sin fina Body..... men hon slipper den ju snart igen. Ha en bra kväll & enjoy middagen.. låter jättegott med Din sallad. Kramar ♥♥♥

http://blogg.expressen.se/nakkik

 
Lena

Lena

22 januari 2010 18:59

Kerstin!
ja det går över som sagt! ,-)
Det var lite trix här åxå med att gå med två! en snabb och vild märta & en liten Petrus parvel! hi hi...
Skönt att ni kan vara ute all 3 nu! men de ska visst bli kallare igen...
Huvudvärk har jag, ska poppa popcorn få se om de hjälper? he he..
Kvällskram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

22 januari 2010 19:01

nakkik!
Idag har Expressen varit ur jobbig åt mej, när jag skulle hälsa på hos "alla"...
japp! i soffan ska jag myyyysa med vovvar & gubbe! & lite huvudvärk, suck, men den går nog över!
Popcorn ska nu poppas! ;-)
Kram och mysig kväll! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
ErikaSH

ErikaSH

22 januari 2010 20:01

snyyyyggg märta!!!! drygt med löpning.. jag väntar på att mina brudar ska börja löpa snart, doris har snart inte löpt på ett år. ha en bra helg! kramiz

http://erika.sjoo.googlepages.com

 
Lena

Lena

22 januari 2010 22:21

erika!
Va skönt med långa tider mellan löpen! hoppas inte Märta börjar mitt i sommaren nästa gång bara!!...
Kram & ha en fin helg ni med! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

22 januari 2010 22:50

hon är jätte fin i sin body! Gulligt! Willie är rolig tycker jag men inte bäst va? trode Elin skulle ryka i kväll ,en hon var jätte duktig ju! även rabii var bra! men Mathias var ju helt enorm! Men lillan ringde på Claudia! 2 Ggr gon var jätte duktig!jAG KOMMER INTE IN PÅ EXPRESSEN? STRUL som vanligt där!morr.....kommer du in? Sov gott med din livvakt!pussa honom från mig!kram

http://www,metrobloggen.se

 
Lena

Lena

22 januari 2010 23:14

Paloma!
Expressen har strulat för mej åxå idag! och som alltid...
Synd när man ska "hälsa på" alla som bor där! ;-)
Claudia var kanon! även Agneta & Stefan Sauk! men Willy är ju absolut roligast att titta på! och han försöker ju verkligen! hi hi..
Kram & natti! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards