frallorna

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Lena - 22 januari 2010 22:05

  

Petrus & kompisen "Mops" har lekt hela kvällen     

                              ..somnade till slut! 

 

Gubben har åkt till jobbet, & vovvarna har somnat...

 

Är alldrig rädd för mörker & ensamma nätter, har ju min Prins & Bodyguard Petrus vid min sida! 

Jodå! det är sant! han är en "äkta" Bodyguard! han har visat de... Prinsen! ... på ett fantastiskt fint sätt!...

 

-&! Willy var bäst i kväll åxå!  

 

                 Kram & sussa gott när tid är!  

 

Av Lena - 22 januari 2010 16:30

  

Hittade ett Kärleks kort...    

-Pst! kom ska jag visska i ditt öra... -tycker om dej    

                     Märta gillar inte Bodyn...    

-Mamma ser du inte att Märta är ledsen i sina kläder?

-Jo vännen, men hon vänjer sej! -& så får det bli! 

 

Idag åkte Bodyn på, den är super! även om inte Märta instämmer just nu!

 

Har gjort en stor sallad idag, med ris, sallad, paprika, oliver, purjolök, gurka & kikärter, och en dressing till!

Får blir min, middag, kvällsmat, frukost, lunch & middag igen!   gubben får köttbullar till  

 

Lats Dance blir de ikväll, kommer såklart rösta på Willy! känner på mej att han är lika bra idag som sist!  

 

                     Kram och fin fredags kväll!  

Av Lena - 22 januari 2010 11:23

  

Vackra Petrus i solnedgång innan snön kom...

 

Jag tog mej ur sängen, men sätter jag mej, så måste jag "vråla" när jag reser mej igen! attans attnas va förbaskat ont de gör!  

Män ja få ta ä mä humor!!  

 

Hundpromenad i snöfall väntar strax!

 

                                                  Kram!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards