frallorna

Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Ajjjjjjjj... ;-)

Av Lena - 21 januari 2010 16:07

   I dessa "antika" pjäxor kavade jag mej fram i spåren..  

       Sedan en lång promenad med vovvarna

 

Ajjjjjjj min "svanskota" ha ha ha...  

 

Skrattade så tårarna rann mest hela vägen! 7,5 km...

De blev en "sittning" ett "knäfall" & en "liggning" & nu är jag nästan total konvalicent! ha ha ha... kändes inget i spåren, de har lixom kommit "efter"  

& så är jag ju Graciös som en elefant på de! 

 

Pjäxor 2 storlekar för stora & skidor är lika "antika" som mej! ...men som sagt -kul hade vi!  

 

Ledig tills måndag, så mej går det ingen nöd på! får väl krypa och ajja så gott det går!  

 

                                         Kram kram!  

 

  

 
 
Ingen bild

Malpedal

21 januari 2010 18:42

Halloj!
Skidor lät härligt, men jag föredrar utförsåkning! Man får mindre ont i fötterna då, men lika ont i resten av kroppen... Men idag nöjer jag mig med en tur med hunden, utan skidor! Kvällskramar!

 
Kicki

Kicki

21 januari 2010 19:42

Ha ha ha ha haaaa...wow...jag får en bild på näthinnan...
Kraaam

http://www.frallanlotta.blogspot.com

 
nakkik

nakkik

21 januari 2010 19:56

himmel & pannkaka, men det är i alla fall lite variationer i Ditt i jobb!!! ☺☺☺ Lustigt nog läste jag Morfar Jannes blogg igår kväll och han hade skrivit om snöstjärnemärket , man skidade ??? meter och fick till slut ett sådant märke.. Idag blir det tydligen metallmärken. Längdåkning har ellers aldrig varit av intresse till mig, det ska gå utför & så snabbt som möjligt!!!! Ta gott om Dig själv med all "träningsvärk". Kramar (och inte så sent som vanligt, fniss) ♥♥♥

http://blogg.expressen.se/nakkik

 
Ingen bild

Pane

21 januari 2010 20:35

Tjingeling!

Nu brast det ha ha ha!!! Du är bara för härlig :) Jag ser en film framför mig hur du åker...ja jag ska nog inte ställa mig på skidor iallfall.

Hoppas att du slipper få ont och kan gå imorgon...håller tummen iallfall.
Ha en fin kväll aj aj...tröstkramar kommer här Kramisar / Pane

 
Lena

Lena

21 januari 2010 20:57

MalPedal!
Jodå jag kan åka utför åxå! *gapskratt* i "plogstil" ;-)
De kom en med en Jack Russel pojk som sprang så fint med i skidspåret! förena nytta med nöje! om de nu är något nöje he he..
kram och fin kväll! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

21 januari 2010 20:58

Kicki!
Då tror jag ändock verkligeheten var tokigare! ha ha ha...
Kvällskram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

21 januari 2010 21:01

nakkik!
Jasså! du är snabb i backarna! ;-) de kan då inte jag skryta med! ha ha.. utförs åkning har jag mest hållit på med för att vara med pojkarna i backen, men jag KAN inte lära mej svänga! ha ha.. utan plogar lixom ner all snö framför mej! fniss fniss..
Nja skidor på längden & tvären är inte min "höjdar gren" men ganska kul ändå! ;-)
Kvällskramen! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

21 januari 2010 21:04

Pane!
Tack! be en bön för min "rumpa" är du snäll!!? ha ha ha ha...
Undra om jag kan anmäla detta som "arbets skada"?? *skratt skratt*
Kram & fin kväll! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Di

21 januari 2010 21:46

haha du kan du ;) nå...du försöker det är bra! varm kram och ha en fin helg!

 
Lena

Lena

21 januari 2010 23:02

Di!
Ja attans roligt var de! men tänk när man var liten, -va mjukt man föll!!! -Nu känns de som man rammlar som grovaste "Furan" raklång! ha ha ha...
Kram och fin helg! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards