frallorna

Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Morrn..

Av Lena - 21 januari 2010 09:22

  

                                           Trött?...

 

Ska iväg på lite jobb strax, jag ska åka längd skidor!! ha ha ha...

Jo de är mitt jobb idag, och jag har inte åkt skidor på säkert 15 år! spåret är som tur är "ganska" flackt, jag får väl hoppas det stämmer!  

 

                                     Fin torsdag!!  

 

 

 
 
Ingen bild

Pane

21 januari 2010 10:35

Godmorgon!

Ha ha lycka till!! Jag vet inte när jag stod på skidor sist?? Tror det var typ 20 år sen sist minst ha ha!!!
Hoppas du får en fin dag och jag tror jag ska göra som Märta slå omkull mig en stund, såg så skönt ut..... Kramisar /Pane

 
Geddfish

Geddfish

21 januari 2010 11:31

Hon ser verkligen trött ut, lilla Märta! Har ni såpass med snö nu så du kan åka skidor? Här är det nästan på borta. Ska promma ner på stan nu! Kram.

http://blogg.expressen.se/geddfish6

 
Magnus

Magnus

21 januari 2010 12:36

Hej Lena med frallor. Vilka fina bilder du får på dina små änglar. Petrus är en stor favvo med sin UNDERBARA färg & roliga stamtavla.
MVH / Magnus med flock

http://www.mundiz.com

 
Ingen bild

optimist

21 januari 2010 16:12

Så spännande, Att inte har åkt skidor på så länge och nu är det dags. Det blir säkert helt underbart, bara du slipper backarna.
Kram till dig.

 
Lena

Lena

21 januari 2010 16:34

Pane!
Aj aj! jag drattade så jag tor jag hostar upp svanskotan snart! ha ha ha ha....
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

21 januari 2010 16:35

geddan!
Snälla Geddan!! vi har mycket snö kvar! ha ha trallala...
Fina spår, men va hjälpte de när man åker som en... kratta! ha ha...
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

21 januari 2010 16:37

Optimist!
De var inte i backarna jag drattade, utan bara så där? på flacken!? ha ha... ajjjj va ont jag har nu! fnisss.. men kul var de!!! :-))
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

21 januari 2010 16:38

Magnus!
Nämen har vi lite släkt där i stamtavlan?...
Ja Petrus är en "läcker gom" hi hi så vacker i sin röda färg...
Kram till dej och hela din flock! ;-) /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards