frallorna

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Lena - 21 januari 2010 22:49

  

Länge sedan denna vackra sol tittade fram nu...

 

Ajjjj!!! ha ha ha.. va gumpen gör ont! kan inte sitta normalt på långa vägar!   

 

Dystert & grått hela helgen och in i nästa vecka! men milt... undra om inte solen och kallan var bättre?? man blir lixom lite gladare om himlen är blå och solen bara strålar... -vad tycker ni?

 

Kram för denna dag! som för mej avslutas med ett:

-Ajjjjjjjjjjj  

Av Lena - 21 januari 2010 16:07

   I dessa "antika" pjäxor kavade jag mej fram i spåren..  

       Sedan en lång promenad med vovvarna

 

Ajjjjjjj min "svanskota" ha ha ha...  

 

Skrattade så tårarna rann mest hela vägen! 7,5 km...

De blev en "sittning" ett "knäfall" & en "liggning" & nu är jag nästan total konvalicent! ha ha ha... kändes inget i spåren, de har lixom kommit "efter"  

& så är jag ju Graciös som en elefant på de! 

 

Pjäxor 2 storlekar för stora & skidor är lika "antika" som mej! ...men som sagt -kul hade vi!  

 

Ledig tills måndag, så mej går det ingen nöd på! får väl krypa och ajja så gott det går!  

 

                                         Kram kram!  

 

  

Av Lena - 21 januari 2010 09:22

  

                                           Trött?...

 

Ska iväg på lite jobb strax, jag ska åka längd skidor!! ha ha ha...

Jo de är mitt jobb idag, och jag har inte åkt skidor på säkert 15 år! spåret är som tur är "ganska" flackt, jag får väl hoppas det stämmer!  

 

                                     Fin torsdag!!  

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards