frallorna

Direktlänk till inlägg 1 januari 2010

Kvälls hej!

Av Lena - 1 januari 2010 22:06

  

                        Petrus soffmyser!!  

                      Märta "famn" myser!!

 

  Tack för idag! ses i morrn!! Kram kram!  

 
 
nakkik

nakkik

2 januari 2010 01:04

Natti natti härifrån också, det blev ju lite sovmorgon i morse, Skotten sover redan han ska upp & jobba tidigt i morgon bitti. Ser ute om jag verkligen är uppe sent, men vi ligger ju en timme efter Sverige, så alltså bara midnatt här ännu. Nattikramar ♥ ZZZZZZZZZZZZZ

http://Expressen/nakkik

 
Lena

Lena

2 januari 2010 10:40

Nakkik!
Kollade en ur dålig fim, men ibland måste man bara se slutet ändå, suck, den slutade 01.30 har alldrig vart med på maken! ha ha ha... så vi var sena upp åxå ;-)
Lite flingor i luften och kallt, aningen blåsigt...
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Simona

2 januari 2010 10:51

Mysa är inte dumt alls :)

Kram/Simona!

 
Lena

Lena

2 januari 2010 11:40

Simona!
Nej! -de är mysigt! hi hi...
Kram och fin fortsättning! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Camilla Lund

Camilla Lund

2 januari 2010 19:45

Hej!

hoppas ni fått en fin start på nya året. :)

du har så underbart söta hundar!

Vad ahr du för kamera?och hur får duså fina bilder inomhus..
jag skaju köpa en ny och funderar på nikon d3000. min gamla då man fotar inne med blixt ger lysande ögon och inte alls fina bilder... fotar jag utan blir det suddigt...

http://kennelthunderroad.com

 
Lena

Lena

2 januari 2010 23:09

Jag har en NIKON D 60 som jag gillar!
Önskar mej nu bara ett Teleobjektiv... men Tomten tittade inte förbi i år med ett sådant! fniss... få se när han behagar komma förbi med ett! ha ha ha...
Systemkamera är för mej helt nytt! så jag är en glad amatör som lär mej varje dag! ;-)
Jag tar numer alla mina kort utomhus på M= manuell inställning, så kul när man lär sej sin kamera! :-))
Men inomhus blir det oftast Auto...
Kram och fin kväll! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Camilla Lund

Camilla Lund

3 januari 2010 06:55

nu då jag läst tester om kameran jag funderar på så är det en efterträfare till d 60. ska bli kul o lära sig kameran då en kommer. tack för tipset man får prova sig fram.

hoppas ni får en fin morgon! här är det kallare än i går. brrr

http://www.kennelthunderroad.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards