frallorna

Alla inlägg under november 2009

Av Lena - 20 november 2009 22:16

  

             "Kusinerna" bygger ett "Fort" Skrattande 

Märta "pösmunk" hittade ett "knä" att sitta i! Flört   

            Paketöppning för dom 4 fotade Flört

 

En kväll med kalas! sååå mysigt så!! Kyss

Små kusinerna lekte och byggde med bia bäddarna, filtar och leksaker, medans Petrus funderade? Oskyldig -va håller dom på med? FlörtSkrattande

 

Idol börjar strax igen, Calle lika bra som alltid, om inte bättre!! Flört

 

               ♥Kram kram!♥ 

Av Lena - 20 november 2009 16:36

  

                       Petrus bild från dagenKyss

 

Kära syster yster med familj, kommer på efter släntar kals i kväll! Skrattande 

Dom skulle äta före, så då får de bli ett kak/bullfat, läsk/kaffe, Chips, popcorn, glass & cholkadsås och godis Flört!!

rena "hälsotemat" Skrattande fniss... men de är ju fredag och

kalas så??? ha ha ha trallala ♫♪♫♪

 

-&!! inte att förglömma Idol ikväll! mitt favvo på fredags kvällar! mmmm va mysigt! Calle håll dej kvar bara!

-jag hjälper dej! Flört ha ha ha...

 

                    ♥Kram så ses vi senare! Flört

Av Lena - 20 november 2009 13:54

  

-Känner mej lite "tuffare" idag! har blivit stor lixom Flört  

-Fast jag tycker fortfarande om att "gosa" i sängen Kyss  

Fick rejsa i skogen på förmiddagen! -lattjo lixom!Skrattande  

         -Söt eller?? Kyss "mammas lilla pärla" Kyss

 

Blev sent isäng igår, så vi nannade tills 10.00 i morse, sedan ut och upp i skogen här i byn, där vi "tror" att de inte finns vildsvin...

Sprang och busade på i 1 timme lite drygt, mmmmm va härligt de var! Flört att se vovvarnas glädje, -och som dom leker!!! Kyss

 

Uppehåll hade vi då! blåser ganska bra! och 10 pluss grader!!

Skönt att inte behöva frysa Flört men nu har det börjat regna, tur vi han med i alla fall en "skön" tur hi hi...

 

                                ♥Ses! Kramen på er!!!Skrattande

 

Av Lena - 19 november 2009 22:21

  

                                            Min ros!!! 

            -Grädde på nosen de är gott de!! Flört...  

                                          ...slurp!! Tungan ute

 

Kväll nu, men ännu får jag hålla mej vaken, då jag lovat sonen att hämta honom från Tågstationen 00.30 jääääsp... hur jag nu ska årka med de? FörvånadOskyldig ha ha...

 

Dagen har vart helt toppen! Skrattande -trött förvisso, men ledig i morrn! Skrattande -nåja, nu gillar jag ju mitt älskade jobb, men jag får sova tills jag vaknar utan klocka! nice nice Flört

 

                       ♥Kram & sov så gott♥

Av Lena - 19 november 2009 18:54

  

         Päron tårta med rosen!!! & paket...Flört  

-Är den verkligen till mej mamma?... 

                   Enklare att äta på golvet! Flört  

Märta fick såklart åxå tårta, men inte rosen... Obestämd   

Å så öppnade hon mitt paket!Förvånad -Bacon snacks mumma!Skrattande

 

Gubben & Petrus är nöjda med dagen Flört 

Kalas med tårta och precenter!

Jo jag vet, jag är lite "små" knasig med doggsen,

men! -jag vet att dom är vovvar FlörtKyssSkrattande hi hi hi...

 

Fler söta "tårt" bilder kommer lite senare!

 

Tack för Grattis hälsningarna hälsar Petrus! Skrattande

 Ett "extra" tack till min mamma Ester! som komihåg mej!Kyss

-Mamma jag älskar dej!!!♥KyssKyss..../Petrus

 

                       ♥Kram! /Petrus & matte♥

Av Lena - 19 november 2009 09:22

  

              Lufsenburgs Teddy Bear 1 år!!!!!!  

Kom hem till oss i kallaste vinter...  

Kläder på var de som gällde!! Kyss   

Brukade få åka pulka, de var mysigare än att frysa i snö   

Eller åxå sprang jag i luften, så inte mina små...  

...tassar blev så kalla....   

Älskar mina katt kompisar!! SkrattandeKyss   

Nästan 9 veckor , -söt va???    

Fast de är fest för Husse åxå! som även han fyller år idag! Flört

 

Det finns inga ord på denna Jord som räcker för att beskriva kärleken till denna ljuva, charmiga och bara såååå snälla vovve!!!

Kommer för alltid att vara sååå tacksam till Kennel Lufsenburg, som lät mej få välja ut den sötaste Eddy/Ester pojk som på Joren trampat...

 

Tårtkalas bilder kommer i kvällningen!!! SkrattandeFörvånadKyss

 

Nu sticker jag till jobbet en sväng!

 

                       ♥Tjingeling & kram!!♥

Av Lena - 18 november 2009 21:21

  

                                             Petrus!

 

I morrn fyller Prinsen 1 år! Kyss fast än vet han inget! fniss..

Kommer att bli tårta -självklart! Flört

 

                        ♥Kram kram, ses i morrn!♥

 

 

Av Lena - 18 november 2009 16:19

  

         Dagens promenad på en skogsväg...

 

Kom hem kl 13.00, fixade varm choklad och mackor och så åkte gubben, jag och vovvarna till skogen, där vi knatade på en härlig skogsväg, fikade medans vi gick Flört och Petrus & Märta lekte och jagade varandra Skrattande... -& inget regn!! FörvånadFlört

 

                               ♥Kram! ses...♥

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards