frallorna

Alla inlägg under november 2009

Av Lena - 27 november 2009 16:35

 

            Modern konst? a`la Picasso!?      

Hittade en gran efter långt letande    

                             Hej å hå!!  

 

Hittade en gran efter långt letande av mej he he.. gubben tycker första bästa duger

-inte jag  

Varm choklad, mackor & bullar till oss, vovvarna hade inte tid att äta, vill bara leka och ha skoj 

 

Satt upp stjärnor och en advetnst stake, åååå va vackert de blir!!

 

Idol väntar, och jag håller i vanlig ordning på CALLE!! till de ska vi äta Ungs grönsaker, med oliver, Motzarella, kikärter m.m

 

Jag bestämde att bildern skulle vara så här idag! ifall ni undrar, fniss fniss.. med skärpa!  ha ha ha...hmm... nej de är så att med den inställningen skulle jag behöft ett stativ! för stadig på handen är tydligen inte min starka sida ha ha ha... 

 

               ♥Kram på er och fin kväll!!♥

 

 

Av Lena - 27 november 2009 12:35

 

På promenaden... -som var sååå kul!!...

 

1,5 timme promenaerade vi omkring några kilometer från oss, på asfalt bla. 

Besökte Dala Hundcervis, och anmälde oss till deras Julfest för vovvar, mattar & Hussar!  

Märta: -blir de blir dans runt granen då mamma? 

                           

 

Nu laddar vi bara om, har fixat varm choklad & sticker till vår skog för att hugga ute Advents granen! då blir de bus kul och röj som gäller  för vovvarna  

 

                        Kram kram   

Av Lena - 26 november 2009 22:23

  

                               Mys Märta!

 

Foto kursen är klar för ikväll! & aha upplevelserna är oändliga!!!!!  ...

 

Inga långa sköna promenader idag, men i morrn blire ändring på de!  oavsett väder...    

 

                           Natti natti 

Av Lena - 26 november 2009 16:43

 

          Fick en "mjukis" Giraff idag!    

Massakerad på 10 minuter!! -nu i spopen

 

Har kommit ca 350 roliga symbolet på bloggen idag!   å jag som älskar att lägga in sådana, fniss... eller åxå har dom funnits fast jag inte vetat om dom  

 

Nåja, här blåser det av bara den! nästan så man iväg! -de här liknar ju nästan hund! fniss...

 

Färdigjobbat för denna vecka!  och fotokurs om en stund!  

 

                        ♥Kram kram! ses

Av Lena - 25 november 2009 21:50

 

                Super bästa leksaken! Flört   

Foffe som "kärleks buffar" med  P & M Kyss...

 

Katterna & vovvarna gillar alla varnadra! Flört men vissa missar vill hela hela tiden gosa & gosa, som Foffe tex.!Kyss 

-här få Märta sej en buff i huvet he he.. kärleksmys...Skrattande

 

Nu ska jag nanna tidigt ikväll, strax faktiskt! 

 

                ♥Kram och sov så gott!♥

 

 

Av Lena - 25 november 2009 14:22

  

            -Å vem är du??? 

            -Är du på riktigt???

 

Började kolla över Advents stjärnor och stakar, och då tittade "Tomte" fram! Skrattande

-har många saker på min lista som jag vill att han ska komma med, he he... vi ska nog ha ett "snack" han & jag lite senare Flört...

 

Tog en byavända efter jobbet med doggsen, Märta med ett teddyfodrat regntäcke, men efterssom Petrus blir förstenad med täcke på, så fick han "nåd" att avstå sitt denna gång Flört

Märtan hon var torr & varm när vi kom in igenKyss! -Petrus & jag, blöta som fiskar he he..Skäms

 

De regnar inte nådigt ute nu kan jag säga!!..

 

                               ♥Kram kram!♥

Av Lena - 24 november 2009 22:08

 

                        Vår vackra skogs flicka! Kyss  

         Första sidan i vår dags tidning...Obestämd...

 

Ja så är det där jag bor nu, "svin" över allt! för egen del är jag inte alls rädd, men! -för vovvarna, om dom är lösa och vi är i skogen! självklart!...Gråter

Men som sagt, vi har försökt leta oss till fria marker, om nu några sådana finns här där vi bor? tveksamt...Oskyldig

 

Kväll & jag är trött, blir snart bingen Glad har vart en seg dag, utan energi...

 

                                  ♥Kram & natti!!♥

 

 

Av Lena - 24 november 2009 15:15

 

     Petrus i sin "bia" med både täcke & filt Flört

 

Jobbat en liten stund, hem och ut med vovvarna! drev bara lite regn i luften..Obestämd..

 

Nu har vi ätit, och de är dax att ge Märta sin dos med hjärngympa!! har alldrig sett maken i en hund som vill jobba såååå otroligt välvilligt som hon!! vore jag Bruks intreserad så tror jag att jag hade ett "ämne" som dom flesta skulle vara gröna av avund på...Flört

Skulle va spännande med "spår" för hennes del... vi får se...

 

                   ♥Kram kram så ses vi!♥

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards