frallorna

Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Kväll nu...

Av Lena - 19 november 2009 22:21

  

                                            Min ros!!! 

            -Grädde på nosen de är gott de!! Flört...  

                                          ...slurp!! Tungan ute

 

Kväll nu, men ännu får jag hålla mej vaken, då jag lovat sonen att hämta honom från Tågstationen 00.30 jääääsp... hur jag nu ska årka med de? FörvånadOskyldig ha ha...

 

Dagen har vart helt toppen! Skrattande -trött förvisso, men ledig i morrn! Skrattande -nåja, nu gillar jag ju mitt älskade jobb, men jag får sova tills jag vaknar utan klocka! nice nice Flört

 

                       ♥Kram & sov så gott♥

 
 
Kicki

Kicki

19 november 2009 22:41

menJÖSSES vad han är gullig,vacker,söt och snygg.....måste vara den fiiiinaste killen ever.......
Kram

http://www.frallanlotta.blogspot.com

 
Ingen bild

Lena

19 november 2009 23:11

Kicki!
Yess!! så är de! ;-) -tycker husse ,matte och några fan... ha ha ha...
Kramen och sussa sött! /Lena

 
Marlene Jacobsson

Marlene Jacobsson

19 november 2009 23:31

Hej!
Tack så jätte mycket för gratulationerna!.... Känns helt underbart å va nybliven farmor!
Ja vi väntar nog alla på bildbevis men allt lär lugna ner sig lite först.
Javisst ja Rättvik då träffade jag jue dej, men jag har haft koll på din blogg länge!
Tycker det e så roligt å titta in å se va ni har haft för er för skoj å kolla på alla fina foton som du tar!
Verkligen jätte duktig å fota!!
Jasså vi har fastnat på kort jag å Charlie! skulle bli jätte glad om jag fick se va du knäppt för kort!
Du får jätte gärna maila över några om du har tid å lust!
Pussa frallisarna dina från oss!
Kramar Marlene & pojkarna

http://web.telia.com/~u84802697

 
Ingen bild

Lena

19 november 2009 23:50

Marlene!
Jasså, du kikar in hit ibland ;-) hi hi..
Jodå jag har en del kort på er, en del suddiga en del bättre, de var när jag inte va så hajj på kameran...
Men visst ska jag skicka några bilder på er i morrn! ;-)
Undrar så om det blev någon vacker Charlie färg på någon valp? spännande fotsättning lär följa *ler*
Nattkramen! /Lena

 
Marlene Jacobsson

Marlene Jacobsson

20 november 2009 00:20

klart jag kikar in här!!... annars kan man jue missa nått =)
Jätte gulligt att du skickar över lite bilder till mej!
Jag e ganska dålig på å ta kort själv så sämre än mig går nog inte å va!
De blidde ingen valp med samma färg som Charlie!
får hålla gluggarna öppna så kanske det dyker upp kort på bebbarna!!
blir det nå utställning för dej å Petrus snart då?? ska du till stora stockholm i Dec?
kramar Marlene

http://web.telia.com/~u84802697

 
Ingen bild

Lena

20 november 2009 01:25

Marlene!
Kul att du gillar bloggen! :-)
Jasså! ingen Charlie färgad vän som tittade ut! de bästa var ju dock att "mor & barn" mår bra förståss! :-)
Några bilder skickar jag i morrn, men dom är som sagt inte av bästa kvalite...
Kram och natti igen ;-) /Lena

 
Kaisa

Kaisa

20 november 2009 09:50


Hoppas att natthämtningen gick bra. Jag hade somnat när du skrev.... Ha en underbar fredag och krameluttar på dig. =)

http://blogg.expressen.se/fimpanu

 
Ingen bild

Lena

20 november 2009 13:18

Kaisa!
Den gick bra! fast jag var attans trött fniss..
Kramen och fin fredag du åxå! /Lena

 
pea och nova

pea och nova

21 november 2009 00:29

Hej!
Måste börja med att berömma alla fina bilder på hundarna! Verkligen super fina! Ni har ingen hemsida? Är det båda hanar? Själv har jag en brud här hemma vid namn Nova!
Är de renrasiga och brukar du ställa dem någon gång? =)

MVH Pea och lilla Nova!

http://www.skelleftefralla.webs.com

 
Ingen bild

Lena

25 november 2009 16:22

Pea!
Nu såg jag detta inlägg från dej! men jag har svarat längre fram! ;-)
Kram! /Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards