frallorna

Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Vilken förmiddag!!

Av Lena - 15 november 2009 12:09

 

                                   Böljande vatten...

 

Vilken häftig förmiddag!

8 st från fotokursen samlades i morse vid en ensligt belägen by, med många ruiner och vattenfall, för att lära oss lite inställningar på våra kameror Flört

Jag får så många "aha" upplevelser hela hela tiden! Skrattande de knepiga är att min "hård disk" (huvet) känns fullt

redan!Oskyldig typiskt när jag har så mycke nytt material att mata in! ha ha ha FörvånadOskyldig 

Vattnet på bilden skulle jag igentligen haft ett stativ till när jag fotade, då "slutartiden" blir så lång, men jag försökte vara sååå still, och tycker faktiskt att bilden blev ok! Flört vattnet blev så där mystiskt och böljande vackert...

 

Vi hade turen och slapp regnet, men när jag kom hem, så

kom de...Obestämd

 

                                     ♥Kram kram!♥

 

 

 
 
Ingen bild

anki

15 november 2009 12:25

Jättefin bild Lena men det jag saknar är faktiskt Näcken som spelar fiol...eller hur.

Mystsiskt sagolikt är vad bilden utstsrålar ..GRATTIS

 
Ingen bild

Lena

15 november 2009 12:53

anki!
Ja just de ja! -han var inte där!!!! ;-)
Kram i regnet! /Lena

 
Kaisa

Kaisa

15 november 2009 12:55

Vilken härlig bild! Förstår att det är mycket som skall in i "hårdisken" =) Krameluttar....

http://blogg.expresen.se/fimpanu

 
Ingen bild

Lena

15 november 2009 13:21

Japp! och där är fullt! eller? ska jag kanske ta och rensa bort gammalt skräp? ha ha ha...
Kram! /Lena

 
Geddfish

Geddfish

15 november 2009 14:40

Urtjusig bild, grattis! Det har du gjort bra. Och så många fina hjärtan här med, hjärtligheten sprider sig. Kram ♥

http://blogg.expressen.se/geddfish6

 
Kicki

Kicki

15 november 2009 15:49

vad har du för kamera och var den jättedyr.....jag är ju såå sugen.......och behöver man en kurs??.....många frågor......kramar

http://www.frallanlotta.blogspot.com

 
Ingen bild

Kerstin.

15 november 2009 17:52

Hej igen.
Å va häftig bilden blev, den ser faktiskt levande ut."skitbra"
Hur var det hemma, har det gått bra med vovvarna????
Här var det lugnt!!!!!!!!
Kul förmiddag, hoppas på fler ,men inte så kallt, var helt genomfrusen så nu har jag eldat i spisen så det är varmt å gott,så nu känns det bättre.Kollat min kort, är så där.
Ha en skön kväll. Kerstin.

 
Ingen bild

Lena

15 november 2009 18:01

Geddan!
Ja jag gillar att "sprida" hjärtan i livet!!! ;-)
Gillar åxå kortet och den nya upptäkten!!
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

15 november 2009 18:11

Kicki!
Har en NIKON som kostade 6500 en D-60 och önskar mej ett till objektiv som kostar lika mycket! ha ha...
Ja du.. en del kan nog läsa sej till kunskap och finesser, själv har jag kört på AUTO, alltså en klar inställning, och visst är den ok, men av 100 kort jag tar, så är jag nöjd med långt under hälften då, nu när jag lär mej egen inställning, hoppas jag när kunskapen "sitter" att jag är nöjd med mer än så...
Kursen jag går, är nog mer en "utbildning" som kommer hålla på tills nästa sommar! med en ENASTÅENDE gullig och härlig lärare!! kan inte fatta att jag hamnat JUST HÄR!! ha ha... -men de är klart att de fannns en mening i de åxå...
Och att vara ute med henne så som idag, ger så otroligt mycke! desutom har hon starta en "blogg" för oss deltagare, där vi kan lägga in våra kort, skriva vilka inställningar vi haft, hon ger råd osv, och vi deltagare kan "prata" med varandra! super kul!!..
Kram på dej! /Lena

 
Ingen bild

Lena

15 november 2009 18:13

Kerstin!
Jo dom hade tagit de lungt! som väntat! men Märta var sååå bajsnödig, så hon han bara till häcken! fniss...
Ja vi får verkligen klä oss bättre, och ha bättre med tid nästa gång ;-)
Kram! /Lena

 
Snosse

Snosse

16 november 2009 08:29

Du ÄR bra på att ta bilder! Det har jag ju sagt hela tiden. Och med fotokursen kommer du att bli oslagbar! Kram

http://blogg.expressen.se/snossefilosoferar

 
Ingen bild

Lena

16 november 2009 16:09

Snosse!
Tack tack hi hi.. ja jag hoppas i alla fall att jag blir bättre! för nöjd nu är jag inte så värst fniss..
Kramen! /Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards