frallorna

Direktlänk till inlägg 6 november 2009

Märta, Petrus & pappa...

Av Lena - 6 november 2009 22:07

  

                  En Ärta i pappas mysiga famn... 

                                          Mys...

                  En Petrus i pappas mysiga famn...

 

Pizzan smakade super! & Idol var kanon... eller rättare sagt Calle, Towe, Erik, i den årdningen, tycker jag Flört

 

Söta kort va?? Kyss.................

 

                  Gokväll från oss! ses i morrn!!...    

 
 
Ingen bild

anki

6 november 2009 22:21

Tagit kvälls-kissning med Z. I morgon klippkurs (för hundar) i Morgongåva,,,,få se hur det blir....????? Kan kanske lära mig att åtminstone klippa nos och tassar och sen får vi se.....

Håller inte med angående Idol, jag har ordningen: Erik. Reeza, Calle

 
Ingen bild

Lena

6 november 2009 23:16

anki!
Ja Reeza ja! hon sjunger magiskt bra!!! fast låtvalet kanske var lite fel idag... men annars är honfantastisk...
Tycker att rätt fick lämna...
Ja de måste ju bli enklare att kunna "fixa" Z hemma! ;-) hoppas du lär dej, och kan "öva" under vintern när de inte är några tävlingar :-)) eller ska du till Stora Stockholm i december??..
Kramen och må så gott! /Lena

 
paloma

paloma

7 november 2009 00:14

Godkväll härliga bilder!! Näe i dag tyckte jag nog för första gången idol var skit tråkigt och ingen var bra!hihihi är nog lite krematerievarning på mig i kväll,,, hihi, blev irriterad på Kalle!!!! Som är min favorit!! Tyckte han bara gapa och skrek och förstörde en bra The beatles//joe coccer låt! Vet inte vad det är med mig?? TYCKTE MIN ANDRA FAVORIT Eric lät som fyllot från i fjol( Som bor här i Sundbyberg -lokal a-lagare som springer runt i bar över kropp med hör lurar och en ölburk i handen och sjunger hela tiden=!!)) Erik är min kompis och han skulle bli jätte ledsen och bli jämnför med honom!!) Men det är mitt kreamaterie humör=) Går över i morgon.hihi hoppas ni haft en bra kväll kram och xa kram till de 4 benta!

http://www.metobloggen.se/olapalomablanka

 
Ingen bild

Kerstin.

7 november 2009 07:29

Morrn,morrn.
Superkort!!!!!! Är det taget med nya inställning eller????
Skall försöka mig på å ta några kort om jag klarar av det, Frida går det inte å ta på hon vänder bort huvet när hon ser kameran, får väl hitta något annat å rikta kameran mot....
Ha en bra dag.

 
Ingen bild

Lena

7 november 2009 10:45

Paloma!
Ja nu tyckte jag du var besvärlig fniss fniss ;-)
Hoppas denna Lördag blir bättre!! :-))) med körslaget & Stefan!! ha ha ha...
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

7 november 2009 10:48

Kerstin!
AUTO så klart! skratt skratt... inga ison & slutare på dessa kort fniss..
Leker lite med inställnigarna, men har inte fått till de så värst ännu, har ju inte vart ute så mycket heller och fotat, då de bara regnar och blaskar hela tiden..
Kramen! /Lena

 
SARA

SARA

7 november 2009 11:09

VA MÄRTA SER UT ATT NJUTA NÄR HON FÅR KRAMAS MOT NÅGONS AXEL *KÄRLEK* PETRUS ÄR JU SÖT HAN MED FÖRSTÅS !!
DET ÄR SÅ HÄRLIGA FOTON ATT SE PÅ.
HA EN SKÖN LÖRDAG, TROTS DET GRÅA UTE.
KRAM *S*

http://www.miatas.se

 
Ingen bild

Lena

7 november 2009 12:05

SARA!
Tack! ja dagen har i alla fall börjat bra ;-) trots de mulna vädret...
Kram och fin dag ni med!! /Lena

 
paloma

paloma

8 november 2009 12:36

Halloj! I dag är det normalhumöret i gen!hihi=) har nog varit lite lätt retlig ett par dagar!=) Härliga gos bilder och vilka fina goda pajjer! Du verkar vara helt suverän på pajer! Jo! Nog kan man bli vansinnigt galen på sura släktingar som ska snoka i allt jag gör!! Blir så besvien på dem, de gör att jag inte vill träffa dem alls,när man trfas bar sura miner, snäser av en och sedan detta skitprat bakom ryggen på en!! Därför har jag valt att inte ha kontakt med sådana människor! Jag vill ha folk omkring mig som får mig att må bra! Inte tvärt om.Av att se dina goa vovvar och få dina kloka ord mår jag bra! KRAM

http://www.metrobloggen.se/skvallerpressen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards