frallorna

Direktlänk till inlägg 5 november 2009

Hua...

Av Lena - 5 november 2009 16:57

  

        Vacker höstbild på bad pojken Petrus Skrattande

 

Har fixat ny belysning till hallen här hemma, dom lampor vi haft, har suttit sedan huset byggdes, för 23 år sedan, urk, gamla träplafonder som inte släpper igenom något ljus alls!

Nu blev de i glas istället, och med 3 lampor i, så vi får ljus under den mörka tid vi går till mötes!... -skitbra! Flört

 

Om en stund ska jag iväg på Fotokursen, super duper kul! Skrattande

 

                                   Kram kram!!

 
 
Ingen bild

anki

5 november 2009 18:41

Vad roligt med fotokursen som jag förstår att du är intresserad av. Lär dig hur du ska knäppa kort på en svart lurvig hund (fniss fniss) !!! Det kan tänkas att jag vill beställa fotografering av en lurvig Z någon gång framåt vårkanten ( hi hi hi) du blir min kungliga hovleverantör av hund-porträtt....

anki o Z

 
Ingen bild

Lena

5 november 2009 21:59

anki!
Har förstått nu, att svarta hundar är svåra att få just svarta på kort!!! så den inställningen har vi åxå fått lära oss, men jag fattar inte riktigt ännu, en del träning ska till åxå!
Men springande hundar i sol eller mörk skog, så dom likssom stannar i de läget man vill, de har jag fått reda på, men en del träning behövs där åxå, för jag har ju inte provat ännu! *skratt skratt* super kurs verkligen!!
Jodå, jag kan plåta Z till våren i skogen, när jag lärt mej lite mer he he... ännu så länge är allt på "expriment" stadiet hi hi..
Kramen! och sov så gott!
Föresten! har kursen i lydnad startat? några med som jag känner från sist?

 
Ingen bild

S.T.S

6 november 2009 08:34

GUD SÅ GUDOMLIGA BILDER !!
Tack för omtanken om mig.. Inatt är det 2:1 natten jag sover sammanhängande i mer än 10 timmar och det är min melodi att sova mer än 8 timmar i följd förutom att vakna snabbt upp på toa somna om igen... Det är så obeskrivligt skönt att jag kan sova igen och om det beror på minskningen av medicinen eller hypnosen det vet jag inte..
Här blev det inget snökaos inatt men det regnar nu.. Ha det så gott Kram på dig & fyrbenta dom är så söta ***

 
Ingen bild

Lena

10 november 2009 19:10

S.T.S
Kramen på dej och skönt du fått sova!! /Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards