frallorna

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Halåå!!

Av Lena - 25 oktober 2009 12:12

  

                       Morgon fotografering! Flört  

                       Gosingen där!! Kyss  

                       Dom vackraste!! Skrattande

 

Tradigt väder, så vi fotar lite (som alltid eller? Oskyldig) busar så mattor och stolar flyger! he he..

 

Ska snart äta! -de gillar jag! ha ha ha..Tungan ute fick mat med från kära "mor" igår Flört bara värma så här på en söndag, slippa fixa å laga, super!! Skrattande

 

                                    Må så gott! Kramen!!!

 
 
Kaisa

Kaisa

25 oktober 2009 13:13


Jag kommer in på den 12 oktober när jag loggar in på din blogg, kan hända jag har kommenterat på gamla inlägg....

Ja du kanske går tillbaka och kikar.....

Söndagskram / Kaisa.

http://blogg.expressen.se/fimpanu

 
Ingen bild

anki

25 oktober 2009 13:23

Bra när "kära mor" skickar med mat,,,barnen blir aldrig FÖR
gamla för att en mor ska bry sig.

Håller med om en RIKTIGT TRÅKIG dag...grått disigt småregn.

Plastade in Z för sin dagliga tur för att lite energi skulle försvinna, nu i sin Bia-bädd o småmyser. Matte myser däremot inte då jag har EN FRUKTANSVÄRD ischias i mitt vänstra ben som aldrig vill ge sig och inga värktabletter i världen hjälper. Aj aj aj nu vill jag inte ha ont längre,,,haltar när jag är ute och promenerar.

Nu mysvila i soffan framför TV:n - har knappt sovit i natt pga
värk.

Kram i höstrusket.
Anki o Z

 
Ingen bild

Lena

25 oktober 2009 14:28

Kaisa!
Så märkligt att du kommer in så långt bak i bloggen? de förstår jag inte hmmm... har nu komenterat där ;-)
Men komentaren är:
Jag trivs sååå bra på denna blogg! :-))
Kram på dej! /Lena

 
Ingen bild

Lena

25 oktober 2009 14:32

anki!
Ischias! å hjälp så eländigt!!! attans åxå...
Vi plastar inte in oss så värst *ler* utan springer runt byn istället *skratt*
-Regnar ganska mycket här nu, & dom gillar inte när det regnar in i deras öron hu hu..
Kram kram, ska sända lite syber friska tankar till din Ischias!!
/Lena

 
Ingen bild

nakkik

25 oktober 2009 15:32

Gårdagens middag Ni fick igår såg inte alls så dum ut... Här ska serveras ungsbakad rostbiff med alla tillbehören som Yorkshire pudding,ugnspannkaka >säger jag den liknar, hasselbackspotatis

 
Leonora

Leonora

25 oktober 2009 15:32

hej!
Vackra bilder! Gott o bekvämt med färdig mat:-)
Här öser de ner regn nu, kan knappast bli mer grått o trist än de är nu.
Kram

http://www.metrobloggen.se/djurbarn

 
Ingen bild

Lena

25 oktober 2009 15:39

nakkik!
Ja de var en liten bit av maten *ler* de var massa andra gotte åxå ;-)
Liknar Yorkshire pudding Hasselbacks potatis? hmm *skratt* låter lite märkligt, fast gott! *ler*
Kram vännen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

25 oktober 2009 15:41

Leonora!
Ja nog för att de är mysigt att kura inne sådana dagar, men dom får inte bli för många he he.. här är åxå regn å regn å regn å...
kramen! :-) /Lena

 
T

T

25 oktober 2009 18:00

Nä gud så fina kort.... Petrus kortet är ju hur gulligt som helst. Hoppas eran dag vatt bra. Kramar från mig

http://blogg.expressen.se/tollan

 
Hanna

Hanna

25 oktober 2009 19:39

Hejsan lena.Jag känner inte dig ett dugg men du måst ha dom sötaste frallorna i världen helt enkelt!xD Visst är det vetenskapligt bevisat?!Elr?
//Hanna//

http://www.puppylover.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena

25 oktober 2009 21:34

T!
Jasså, du har bytt "identitet" *ler*
Jo korten blev rätt bra, 5 av 30! *ler* Dagen har vart så slapp och lugn, mysig! :-)
Kram kram! /Lena

 
Ingen bild

Lena

25 oktober 2009 21:36

Hanna!
Å tack tack!! :-)) så stolt jag blir!!! -& vet du? -Jag håller med!! *skratt* & klart som korvspat att de är bevisat fniss ;-)
Kram kram! /Lena

 
Ingen bild

Blessing

25 oktober 2009 23:10

Gonatten snart..Lång dag försesten vilket roligt ord att skriva in *skrattar* mujs stod det hehehe..Kram vi har de gott Bless

 
Ingen bild

Lena

25 oktober 2009 23:21

Bless!
Å Bless! -jag fattar inte ett dugg vad du menade med mujs he he, kanske är jag "koko" *skratt* ? *skratt* ?
Dax att sova här och vila huvet fniss..
Kram och sov så gott! /Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards