frallorna

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Midda på er!

Av Lena - 21 oktober 2009 15:06

  

Då var jobb, hundpromenad och mat avklarade för nu!

 

Dassväder ute, men inne har jag plockat fram värmeljus Flört och en mjukis pläd för soffan kom fram igår.

 

Å så är jag på Facebook åxå! förstår ju långifrån allt där Oskyldig va gäller förfrågningar, bilder, medelanden, m.m men jag kanske lär mej fniss..

Hittade en vän jag inte sett och pratat med på flera år "R" !! så visst är de kul allt Skrattande

 

                                Kram för nu! bye...

 

 

 
 
Ingen bild

Pane

21 oktober 2009 15:43

Gomiddag!
Jag ska ta en runda med min syster lite senare, skönt att promenera. Ja facebook är en hel värld ha ha jag har inte lärt mig allt än, visst är det kul att man hittar gamla vänner :) mycket som är bra med facebook men mycket som är lite för mycket...tur att man kan välja bort sånt. Ha en fin eftermiddag/kväll med värmeljus i höstmörkret det är såå mysigt. Kram /Pane

 
Ingen bild

Lena

21 oktober 2009 16:03

Pane!
Ja jag är bara i början av F-book, och ser att en del skyddar sin sida, och kan förstå det...
Ja här är mysfaktorn stor när hösten kommer, särskilt vardags rummet, husets mitt! där ska det finnas massa kuddar filtar och ljus hi hi..
Kramen och skön promenad! :-)) /Lena

 
Ingen bild

Kerstin.

21 oktober 2009 17:52

Gokväll.
Även jag sitter å fryser, men nu brinner det för fullt i vedspisen så nu blir det varmt,ser att doggarna gillar dessa evighetsben, Frida hon gnager flera gånger per dag på dom, hon byter smak tror varannan gång.Välkommen till facebook skall gå in få se om jag hittar dig.
Ha en skön kväll med bonde söker fru. Kerstin.

 
SARA AXELSSON

SARA AXELSSON

21 oktober 2009 18:53

HEJ ,, FEJJAN ÄR KUL ,, FINNS MYCKET DÄR BÅDE GOTT OCH ONT ; ) DU KAN LETA REDA PÅ MIG , HAR OHL-GHA SOM FOTO OM DU LETAR.. NU VÄNTAR VI PÅ DIN VÄNFÖRFRÅGNING....HA EN SKÖN KVÄLL I SOFFAN
*S*

http://www.miatas.se

 
Ingen bild

Lena

21 oktober 2009 19:28

Kerstin!
Ja gösses vilken höjdare dom där benen är här!! Märta släpar dom med sej överallt!! :-))
Jag har lagt till dej på Facebook!! *ler*
Kramen i rusket! /Lena

 
Ingen bild

Lena

21 oktober 2009 19:30

SARA!
Har tagit emot din förfrågan, och självklart godkänt kul!! *ler*
Ja som sagt allt där är inte så lätt, men jag kanske lär mej hi hi..
Kram i regn rusket! /Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards