frallorna

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Långpromenaden...

Av Lena - 18 oktober 2009 14:36

  

Skön promenad, och inte kallt!Skrattande 

Så många vackra vyer...  

Ner mot åkrarna, en bild på Romme Alpin innan vinterskruden.. 

   

De här är en bild på vår underbara "Vildsvins skog" ett minne blott..

En & en halv timmes gasen i botten blev de! 

-Eller nja, inte för mej då! *skratt* men vovvarna fick även idag springa lösa på en åker, eller rättare sagt ler/plask åker!!!...

Så dom är nydushade även idag Flört och Märta stumpan hon verkar fatta vinken, och sprang in i badrummet & hoppade i duchkabinen av sej själv Skrattande!!!! -Petrus! han stretar emot så mycket de går Skrikandes vill inteeeee!!!...

                                                  

              Kram kram!!

 
 
Leonora

Leonora

18 oktober 2009 16:17

Hej igen!
Fint de ser ut! Usch för vildsvin!!
Ja här har också duschats hundar idag efter skogspromenaden som bitvis var lerig.
Kram

http://www.metrobloggen.se/djurbarn

 
paloma

paloma

18 oktober 2009 17:08

Nu har jag satt upp denna sida bland mina favoriter! Vilka mysiga bilder! Men blir lite rålös? Har ni ingen snö? Det har de hemma! Men man är glad så länge man slipper det! KRAM PAM

http://www.metrobloggen.se/olapaloma

 
Ingen bild

Lena

18 oktober 2009 19:21

Leonora!
Ja "svinen" skippar vi om jag får välja!
Skönt när man har "små" hundar med lite päls att bada ;-)
Kram och fin kväll! /Lena

 
Ingen bild

Lena

18 oktober 2009 19:23

paloma!
Jasså minsan!? redan snö där! ja det ligger ju lite högre...
Kram & skön kväll! /Lena

 
Ingen bild

Pane

18 oktober 2009 19:28

Gokväll!
Jag fick en långgprommis idag iallafall,men mår inte så bra idag...men imorgon ska jag till husläkaren så får vi se vad som händer. Helgen gick fort och har haft trevligt med bästisen :) Ha en fin söndagskväll, kram kram

 
Ingen bild

Lena

18 oktober 2009 19:32

Pane!
Då håller jag mina tummar hårt hårt för dej i morrn!!! ;-)
Ja tänk tiden har en förmåga att gå alldelens för fort när man har det kul ;-)
Sköt om dej och kram! /Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards