frallorna

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2009

Kul eftermiddag med doggsen!

Av Lena - 17 oktober 2009 18:51

  

Hej & hå vad kul vovvarna hade på åkern!! Skrattande  

Jaga jaga de är melodin de hi hi... 

Eller ännu bättre! -springa med "pappa" Flört  

Lilla Märta, blir omkullvält av Petrus hela tiden! alldelens lerig Obestämd  

Så efter en härlig åker vända, blev det hem och duchen!

Gubben duchade vovvarna, jag fixade en Pizza!! Tungan ute slurp så gott!

Nu är den avsmakad av Petrus & mej! den bara smälte i munnen he he..

-Godkänd av oss två i alla fall! Skrattande

Tv & soffan blir de strax! Körslaget är väl sådär, men de blir nog de ändå!

Får hålla på Älvdalingen från Lars Kristers Flört men jag gillar Rigo åxå!! Glad

                                            Kramiz och fin kväll!! Skrattande

 

 

 
 
Martina

Martina

17 oktober 2009 20:33

Go kväll!
Hoppas på en trevlig frallaträff i morgon, lovar att ta kort.
=) kram Martina

http://martinaarnler.blogg.se

 
Ingen bild

anki

17 oktober 2009 21:27

Ja då var körslaget snart över och Axelina har varit här och tog med sig Z hem för att sova över.....gråt ...jag saknar honom redan den lilla tuffingen,,,hoppas det går bra dom har inte haft honom över natten mer än en gång...GUD VAD FÅNING MAN ÄR ... MAMMAS LILLA snutt-unge!! fniss fniss

Kram och godnatt
anki utan Z

 
Ingen bild

Lena

17 oktober 2009 21:47

Martina!
Ja de håller åxå jag tummarna för!! ur kul! rapport önskas! :-))
Ha så kul! Kram! /Lena

 
Ingen bild

Lena

17 oktober 2009 21:51

anki!
Jag förstår!!! *skratt*
Märta ska ligga nära nära...mmm...
Petrus åxå nära nära och gärna nos mot nos med blöta pussar!! hi hi...
Härligt med "snutt-ungar! *skratt*
Sov så gott i din "tomma" säng :-(... fniss../Lena

 
paloma

paloma

17 oktober 2009 22:42

Samma här! Körslaget var bra som vanligt, men i dag var alla bra,men tyckte nog Ola skulle åkt i stället för rigo! Självklart håller jag på mannen från mina trakter!! Han är ju både söt och mas! Kram till er! DS ville inte Märtha ha pizza?ds

http://www.metrobloggen.se

 
Ingen bild

Lena

17 oktober 2009 23:01

paloma!
Märta hade somnat i pappas knä ;-) då vi -Petrus & jag provsmakade Pizzan, å andra sidan är hon ganska kräsen fniss..
Håller helt med dej! tycker åxå Ola skulle åkt före Rigo!! jag tycker Rigo är så härlig! *ler*
Kram och sov så gott! /Lena

 
Kaisa

Kaisa

17 oktober 2009 23:57

Den där pizzan kommer jag till att ta med mig in i drömmen... mums mums... Godnattkramar / Kaisa.

http://blogg.expresen.se/fimpanu

 
Ingen bild

Optimist

18 oktober 2009 09:47

Hoppas att du får en underbar söndag.
Härliga bilder med hundarna. Skönt att
se dessa landskapsbilder från Dalarna också.
Kram.

 
Ingen bild

Lena

18 oktober 2009 10:28

Kaisa!
De finns kvar av den! *skratt* de blir lunchen idag! slurp!
Kram & fin dag! /Lena

 
Ingen bild

Lena

18 oktober 2009 10:29

Optimist!
Ja vi bor i ett vackert landskap, verkligen...
Idag är de sol, då blir de förståss än vackrare *ler*
Kram & fin dag! /Lena

 
Rosida

Rosida

18 oktober 2009 19:54

Hihi, vad gulliga! :D Älskar headern. ♥

http://beyondthesurface.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards