frallorna

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

Härlig promenad!!

Av Lena - 14 oktober 2009 12:13

  

Det blev en "härlig" promenad!! Skrattande 

Märta skötte sej utmärkt! Flört för en gångs skull he he..  

Solen värmde som tur var! men bara 3 grader pluss är inte mycket att hurra för...

                                                  

   Kram kram!

 

 
 
Ingen bild

Pane

14 oktober 2009 15:38

Halloj!
Fina höstbilder, jag har vart på en långrunda det var så skönt så. Denna dag har bara sagt poff...snart slut...Ha det gött, kramis

 
Ingen bild

Lena

14 oktober 2009 16:54

ja skönt här åxå om man är i solen... Ja ibland går dagarna lite för fort! ;-)
Kram på dej! /Lena

 
Ingen bild

Kerstin.

14 oktober 2009 17:30

Godkväll, vi har också varit i skogen å gott i dag, otroligt härligt väder, nu när det inte blåser. Har Märta kommit in i andra andningen,ja hur skall det gå när Frida får vara lös, gruvar mig!!!!!!!!!
Kerstin.

 
Ingen bild

anki

14 oktober 2009 17:57

Fina höstbilder av hundarna och ännu en fin dag med flera promenader och cykelturer. Z skulle kunna gå hur många ggr som helst på promenader och tycker att det är lika kul varje gång. Synd att vi inte har någon hundkompis i vår by (bara arga han-rottweiler och andra sura hanhundar) och dom får man försöka hålla sig undan. Z morrar gärna tillbaka (aj aj aj) om dom stöddar sig mog honom så jag får banna honom lite för att så GÖR MAN INTE...ELLER HUR ? Kul att det har blivit lita action i Ärtan Märta....!!!!!
Nu blir det Bonde söker fru i kväll...kul att se hur speed-dejtningen fungerar för vissa (fniss fniss)
Ha en bra kväll
kram

 
Geddfish

Geddfish

14 oktober 2009 18:02

Vi har haft lika kallt vi! Och solsken! Fina bilder som vanligt! Är det bättre här, fler besök och kommentarer? Kram Geddan

http://blogg.expressen.se/geddfish6

 
Leonora

Leonora

14 oktober 2009 18:50

Hej Lena!
Fina bilder, som vanligt hos dig.
Hoppas du kryar på dig nu med penecillinet.
Kram

http://www.metrobloggen.se/djurbarn

 
Ingen bild

Lena

14 oktober 2009 18:59

Kerstin!
Har du vågat dej till skogen i dessa "jakt tider"? hua..
Ja hon är i hundrade andningen både ute och inne hi hi..
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

14 oktober 2009 19:02

Samma här! dom vill alldrig hem!... -hoppas inte de är för att de är för eländigt här hemma he he..
Jag tycker åxå de skulle vara kul med en trevlig hundkompis till mej! skratt! synd att du bor så långt bort från oss! eller bor jag långt bort från dej kanske? he he..
Absolut att jag ska se bonde! denna gång får man inte missa hi hi..
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

14 oktober 2009 19:06

Geddan!
ja jag tror jag har alla mina läsare med mej och några till! kul!! :-))
Htills känns allt kul och nytt med bloggen! så jag fortsätter ett tag till här! *ler*
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

14 oktober 2009 19:07

Leonora!
Jo de blir nog finemangens med lite "piller" *skratt*
Kramen! /Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards